800
۰
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان خبر داد:

اجرای مرحله دوم طرح کالابرگ الکترونیکی

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان، گفت: مرحله دوم طرح کالابرگ الکترونیکی با واریز اعتبار به حساب سرپرستان خانوار از ۱۳ فروردین ماه جاری آغاز شده و در حال اجرا است.
اجرای مرحله دوم طرح کالابرگ الکترونیکی
 
 
 
به گزارش پایگاه خبری شستون به نقل از روابط‌عمومی اداره کار مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان، خلیل احمد سلامی بیان کرد: در گام نخست مرحله دوم طرح کالابرگ الکترونیکی، از چهارشنبه ۱۳ فروردین ماه جاری، مشمولین نهادهای حمایتی (بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره))، فعالان شده و این افراد می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های مشمول طرح، برای خرید کالاهای اساسی مراجعه کنند.
 
 وی خاطرنشان کرد: این طرح با هدف حمایت از معیشت خانوارهای مشمول و تقویت سبد غذایی دهک‌های اول تا هفتم در حال اجرا بوده و بر این اساس، دهک‌های اول تا سوم به ازای هر نفر ۵۰۰ هزار تومان و دهک‌های چهارم تا هفتم به ازای هر نفر ۳۵۰ هزار تومان اعتبار دریافت خواهند کرد.
 
 سلامی افزود: در ادامه گام دوم این مرحله از طرح کالابرگ الکترونیکی، خانوارهای دهک‌های اول تا سوم از چهارشنبه ۲۰ فروردین و در سومین گام دهک‌های چهارم الی هفتم می‌توانند از چهارشنبه ۲۷ فروردین به بعد اعتبار تخصیصی برای خرید کالاهای اساسی خود را استفاده کنند.
 
 وی در ادامه سخنان خود توانایی مشمولان طرح کالابرگ الکترونیکی برای خریداری کالاهای تعیین شده متناسب با نیازشان، نبود محدودیتی در مقدار خرید هر کالا و نشان تجاری خاصی، توان خریداری کالاهای مشمول طرح در جنوب نوبت، قابل استفاده و برداشت بودن اعتبار طرح کالابرگ الکترونیکی تا خردادماه امسال، تعیین بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ فروشگاه در سیستان و بلوچستان برای خدمات‌رسانی به مشمولان و غیره را از ویژگی‌های طرح کالابرگ الکترونیک در سطح کشور عنوان کرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: افراد مشمول طرح کالابرگ الکترونیکی، در صورت خرید بیش از سقف اعتبار تخصیصی، مابه‌التفاوت هزینه باید توسط خریدار پرداخت شود.
 
وی اضافه کرد: مشمولان این طرح می‌توانند برای مشاهده فروشگاه‌ها و اطلاع از مانده اعتبار خود، اپلیکیشن «شما» را از خدمات‌دهندگانی، چون «بازار» و «مایکت» دریافت و نصب کنند و همچنین امکان استعلام مانده اعتبار از طریق کد دستوری #۱۴۶۳*۵۰۰* فراهم شده و مرکز تماس ۰۲۱-۶۳۶۹ آماده پاسخگویی به سؤالات و درخواست‌های مشمولان طرح است.

این مسئول گفت: به منظور تسهیل در فرآیند آگاهی از موجودی اعتبار کالابرگ علاوه بر وجود این امکان از طریق کد دستوری #۱۴۶۳*۵۰۰* و برنامه «شما»، میزان موجودی از طریق سرشماره V. Refah برای سرپرستان خانوار پیامک می‌شود، این تصمیم با هدف کاهش مراجعه مشمولین طرح به کد دستوری #۱۴۶۳*۵۰۰* و برنامه «شما» اتخاذ شده و این پیامک فقط شامل میزان «اعتبار کالابرگ» بوده و فاقد هر گونه «لینک» است.
 
 سلامی در پایان از هم‌وطنان خواست تا مراقب کلاهبرداران اینترنتی باشند.
 
 انتهای خبر/
يکشنبه ۱۷ فروردين ۱۴۰۴ ساعت ۰۸:۰۶
کد مطلب: 28687
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *