800
۰
در راستای تقویت هم‌افزایی میان سطوح مدیریتی استان و شهرستان صورت گرفت؛

دیدار فرماندار سراوان با استاندار سیستان و بلوچستان

فرماندار سراوان و استاندار سیستان و بلوچستان در نشستی صمیمانه وضعیت توسعه شهرستان را بررسی کردند.
دیدار فرماندار سراوان با استاندار سیستان و بلوچستان
 به گزارش پایگاه خبری شستون  ، صاحب گل صالحی در دیداری صمیمانه با منصور بیجار استاندار سیستان و بلوچستان، به بررسی وضعیت فعلی، چالش‌ها و فرصت‌های توسعه‌ای منطقه پرداختند.
 
 این نشست در جهت هماهنگی هرچه بیشتر میان سطوح مدیریتی استان و شهرستان برگزار شد و هدف آن ارتقای شاخص‌های اقتصادی و اجتماعی، تسریع در اجرای پروژه‌های اولویت‌دار و استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود بود.
 
 فرماندار سراوان ضمن قدردانی از نگاه توسعه‌ای استاندار استان، گزارش جامعی از آخرین وضعیت پروژه‌های زیرساختی و عمرانی شهرستان ارائه داد. محورهای مواصلاتی، مرز، آب‌رسانی، برق‌رسانی و سایر حوزه‌های خدمات‌رسانی از جمله موضوعات مطرح شده در این گزارش بود.
 
وی همچنین به تشریح چالش‌ها و نیازهای اساسی شهرستان پرداخت و بر ضرورت توجه ویژه به پیشبرد اولویت‌های توسعه‌ای منطقه تأکید کرد.
 
 از سوی دیگر، منصور بیجار با تأکید بر تحقق توسعه همه‌جانبه و متوازن در سطح استان، اجرای پروژه‌های پیشران را بر اساس نیازسنجی شهرستان‌ها، از اولویت‌های اصلی مدیریت استان دانست.
 
 وی افزود: اقدامات راهبردی و برنامه‌محور نقش کلیدی در ارتقای شاخص‌های مختلف اقتصادی و اجتماعی شهرستان‌ها دارد و مسئولان باید با همکاری و هم‌افزایی تلاش کنند تا مشکلات و موانع پیش روی توسعه برطرف شود.
 
 در پایان این نشست، بر استمرار تعامل سازنده میان مسئولان استانی و شهرستانی تأکید شد تا روند توسعه همه‌جانبه در سراوان با سرعت و کیفیت بیشتری پیش رود.
 
انتهای خبر/
چهارشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۴ ساعت ۱۵:۲۹
کد مطلب: 29804
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *