800
۱
مدیر تبلیغات اسلامی سراوان تشریح کرد:

ارائه خدمات گروه جهادی دلدادگان حضرت موعود(عج) در زادگاه خورشید ایران

مدیر تبلیغات اسلامی سراوان گفت: گروه جهادی دلدادگان حضرت موعود(عج) در حوزه استحفاظی این اداره، در ماه مبارک رمضان اقدام به طبخ و توزیع غذای گرم، نان، گوشت قرمز و بسته معیشتی کردند.
ارائه خدمات گروه جهادی دلدادگان حضرت موعود(عج) در زادگاه خورشید ایران
حجت الاسلام و المسلمین عابد سابکی در گفتگو با شستون بیان کرد: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای دستیگری از مستمندان و کمک به نقاط محروم است که خداوند متعال در این ماه ثواب آن را چند برابر می‌کند.

وی افزود: از ابتدای ماه مبارک رمضان در سراوان، گروه جهادی دلدادگان حضرت موعود(عج) این شهرستان، اقدام به طبخ و توزیع غذای گرم، گوشت قرمز، سبد معیشتی و نان میان نیازمندان کردند.

مدیر تبلیغات اسلامی سراوان ادامه داد: به همت این گروه جهادی، تعداد ۷۰ کیسه آرد، ۳۵۰ سبد غذایی به خانواده‌های مستمند در حاشیه شهر از جمله جهاد آباد و غفور آباد این شهرستان، توزیع شد.

سابکی خاطر نشان کرد: از دیگر اقدامات ارزشمند گروه جهادی دلدادگان حضرت موعود(عج) در سراوان توزیع ۲ هزار قرص نان در ماه مبارک رمضان بوده است.

وی تصریح کرد: قربانی چهار رأس گوسفند و توزیع گوشت آنها در بین مستمندان، توزیع بیش از ۳ هزار پرس غذای گرم افطاری به خانواده‌های نیازمندان، خرید سه دستگاه اجاق گاز و اهدای آن به خانواده‌های بی‌سرپرست و خرید و اهدای یک دستگاه یخچال به خانواده مستضعف بد سرپرست و غیره از دیگر اقدامات این گروه جهادی در سراوان بوده که درماه مبارک رمضان امسال انجام شده است.

انتهای خبر/
يکشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۴۹
کد مطلب: 26399
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *