800
۰
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان:

سپاه؛ خدمت‌رسان مردم در سیل

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان گفت: سپاه مهرستان در بارندگی‌های بی‌سابقه چند روز پیش در سطح شهرستان به کمک شهروندان شتافت و در کنار دیگر دستگاه‌های اجرایی درحال‌خدمت رسانی به مردم است.
سپاه؛ خدمت‌رسان مردم در سیل
سید علیرضا میری بنجار در گفتگو با شستون بیان کرد: بارندگی‌های هفته پیش که در اقصی‌نقاط جنوب سیستان و بلوچستان بارید، بر اساس گفته‌های ریش‌سفیدان و مردم مهرستان هم در این شهرستان و هم در جنوب استان، بی‌سابقه بودند.
 
وی افزود: این بارندگی‌ها در جای‌جای سطح شهرستان به‌صورت هم‌زمان بارید که علی‌رغم خیروبرکت و سیراب‌کردن سفره‌های زیر زمینی و ذخایر آب برای تابستان، خسارات زیادی به کشاورزان، خانه‌های مردم و خصوصاً در سطح روستاها وارد کردند.
 
 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان ادامه داد: بر اساس هشدارهای هواشناسی و جلسه ستاد بحران شهرستان، در کنار دستگاه‌های اجرایی شهرستان، به‌صورت آماده‌باش درصد برای جلوگیری از هرگونه حادثه برای کمک به مردم شریف مهرستان در آمدیم.
 
میری بنجار اضافه کرد: از اولین روز ورود سامانه در شهرستان، به فرماندهان پایگاه‌ها در همه اقشار از [عشایری، محلات، اصناف، فرهنگیان، دانش‌آموزی، جامعه زنان، و...] اعلام آماده‌باش داده شد که در اقصی‌نقاط مهرستان وضعیت بارندگی را رصد کرده و به کمک مردم بشتابند.

وی خاطرنشان کرد: در روستای کوران تعدادی از خانه‌های مردم درگیر سیل بودند که همکاران و گروهای جهادی برای کمک به محل اعزام و ضمن کمک‌رسانی، برآورد خسارت شدند و همچنین به فرماندهان پایگاه ابلاغ گردید که خانه‌های خسارت‌دیده ناشی از بارندگی‌ها مردم را جمع‌بندی و جهت کمک‌رسانی از مبادی ذی‌ربط بسیج سازندگی و قرارگاه محرومیت‌زدایی گزارش نمایند.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان خاطرنشان کرد: بسیج و سپاه دوشادوش دستگاه‌های اجرایی در خدمت‌رسانی و خدمتگزاری مردم شریف مهرستان همیشه آماده است.

انتهای خبر/
 
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۲۳
کد مطلب: 27491
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *