800
۰
امام‌جمعه سراوان:

بسیج عظیم‌ترین و باارزش‌ترین یادگار‌ امام است

امام‌جمعه سراوان گفت: بسیج عظیم‌ترین و باارزش ترین یادگار‌ امام است، بسیجی مصداق کاملی از ایثار، مجاهدت و اخلاق و عشق به خدا و شهادت است.
بسیج عظیم‌ترین و باارزش‌ترین یادگار‌ امام است
به گزارش پایگاه خبری شستون؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی بامری بیان‌کرد: هفته بسیج را گرامی می‌داریم، پنج آذر یادآور تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان آن مرد الهی است حقیقتا یکی از زیباترین جلوه‌های انقلاب که بسیج است.

وی با بیان اینکه پروش جوانان بسیجی از دیگر جلوه‌های زیبای انقلاب است، افزود: تحول که اراده پروردگار عالم بود توسط امام در این کشور و امتی که شایسته و عشق به خدا در آنها فوران کرده بود، ایجاد شد.

امام‌جمعه سراوان ادامه داد: آنچه انقلاب اسلامی را متمایز و در جهان یک مسئله جدید ایجاد کرد تحولی بود که در دل‌ها  ایجاد شد و با تحول جوان ها را به سمت خدا هدایت کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بامری  با بیان اینکه هزاران جوان به عنوان بسیجی به عشق امام وارد صحنه ها شدند و در همه میادین پیشتاز بودند، تصریح کرد: اخلاص شجاعت، از خودگذشتگی و وحدت آفرین از ویژگی‌های بسیجیان است‌.

وی گفت: بسیج؛ عظیم‌ترین و باارزش ترین یادگار‌ امام است، بسیجی مصداق کاملی از ایثار، مجاهدت و اخلاق و عشق به خدا و شهادت است.

امام‌جمعه سراوان اذعان کرد: بسیج در مقابل توطئه های دشمن می ایستد و آن را خنثی می شود و تحول آفرینی او باعث متمایز شدنش شده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بامری ادامه داد: بسیج پدیده جدید همزاد و موعود انقلاب است که یک ملت و یک کشور را به سمت خدا هدایت می کند.

وی افزود: حضرت امام (ره) فیلسوف تراز اول که دنیا را متحول کرده و زلزله در دل قلدران عالم با شکل گیری انقلاب ایجاد کرده خود را بسیجی می‌داند.

امام‌جمعه سراوان خاطرنشان کرد: ایمان به خداست که بسیجیان را برجسته و آنها را از دیگران متمایز می‌کند به عنوان یک بسیجی افتخار می‌کنیم در همه صحنه‌های انقلاب حضور یابیم.

حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین بامری تصریح کرد: بسیجیان به درستی در میدان آمدند و این مکتب و شجره طیبه در تراز خودش بشناسیم و سعی کنیم ما هم یک عضوی از این گروه با عظمت بسیج باشیم.

وی اذعان کرد: عملیات طوفان الاقصی، حرکت مجاهدانه و شجاعانه مردان الهی با تفکر بسیجی ایجاد شد بر پیکره این رژیم منحوس صهیونیستی که قابل ترمیم نیست.

امام‌جمعه سراوان گفت: کودکان و زنان مظلوم را به صورت وحشیانه به شهادت رساندند که در تاریخ ثبت خواهد شد اما آنچه امروز مشخص است این است که همه دنیا پلیدی رژیم صهیونسیتی را درک کردند، همه دنیا علیه رژیم صهیونسیتی بسیج شدند، برای دنیا ثابت شد رژیم صهیونیستی در فضای رسانه‌ای خود را قدرتمند می‌دانست اما ساکت شدند چرا که قدرت مادی عددی نیست و شکننده تر از آن است که فکر می کردیم.

حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین بامری اذعان کرد: رژیم صهیونیستی در مقابل گروه مبارز شکست خوردند و تن به آتش بس دادند، این وعده الهی است روز به روز نابودی این رژیم را خواهیم دید.

وی گفت: جا دارد قدردانی کنیم بابت راه‌اندازی فرودگاه و خطوط پرواز مسافری که مردم سراوان چشم به راه راه‌اندازی فرودگاه بودند تا از این نعمت هم استفاده کنند، از تمام ارگان‌ها و افرادی که به نحوی تلاش کردند تا فرودگاه فعالیت خود را آغاز کند تشکر می‌کنم.

انتهای خبر/
جمعه ۳ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۲۰
کد مطلب: 26990
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *