800
۰
با صدور پیامی صورت گرفت؛

محکومیت اقدام تروریستی به مقر انتظامی راسک

در پی عملیات تروریستی به مقر انتظامی راسک وشهادت ١١ تن از افراد نیروی انتظامی فرماندار شهرستان سراوان پیام تسیلت صادر کرد.
محکومیت اقدام تروریستی به مقر انتظامی راسک
به گزارش پایگاه خبری شستون، سعید تجلیلی در پی عملیات تروریستی به مقر انتظامی راسک وشهادت ١١ تن از افراد نیروی انتظامی فرماندار شهرستان سراوان پیام تسیلت صادر کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ( آل عمران/ ۱۶۹)

شهادت، هدیه ارزشمندی است که خداوند به بندگان پاکش عطا می‌نماید و خوشا به حال آنانی که در کمال مظلومیت و در ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله به این مقام والا نائل گردیدند.

درحمله ناجوانمردانه وکور تروریست‌ها که آرامش استان، کشور و اتحاد مردم مسلمان را برنمی‌تابند و منافع آنها در آشوب و ناامنی نهفته است به مقرانتظامی شهرستان راسک درنیمه شب گذشته ودرپی آن ١١ نفر ازنیروهای جان برکف انتظامی شهید وتعدادی مجروح شدند.

اینجانب ضمن تاکید بر حفظ وحدت توام با بصیرت مردم و با تبریک و تسلیت شهادت این دلاور مردان عرصه حفظ امنیت به محضر حضرت ولی عصر (عج) و رهبر معظم انقلاب اسلامی، همچنین خانواده عزیز ایشان و نیروهای جان بر کف انتظامی و مردم شهید پرور سیستان و بلوچستان، و برای بازماندگان، صبر جمیل و اجز جزیل و برای شهیدان عزیز دراین ایام فاطمیه علو درجات را از خداوند متعال مسئلت می‌ نمایم.

انتهای خبر /
جمعه ۲۴ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۲۵
کد مطلب: 27034
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *