800
۰
معاون حقوق عامه دادستانی زاهدان:

جنایت رژیم آدم‌کش اسرائیل یک نسل‌کشی و نسل زدایی است

معاون حقوق عامه دادستانی زاهدان گفت: آنچه در غزه روی داده؛ جنایت رژیم آدم‌کش اسرائیل یک نسل‌کشی و نسل زدایی است.
جنایت رژیم آدم‌کش اسرائیل  یک نسل‌کشی و نسل زدایی است
به گزارش پایگاه خبری شستون، محبعلی رهدار رئیس سازمان بسیج اساتید سیستان و بلوچستان در نشستی که همزمان با نشست ۳۰ هزار نفری جبهه علمی  فرهنگی بسیج اساتید کشور، نشست جبهه علمی فرهنگی کانونهای بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان در 7 نقطه از مراکز دانشگاهی سیستان و بلوچستان برگزار شد، بیان کرد: نشست ۳۰ هزار نفری بسیج اساتید در 300 کانون سراسر کشور در حال برگزاری است که این برنامه در سیستان و بلوچستان در 7 نقطه از مراکز آموزش عالی استان برنامه ریزی شده است.

وی ادامه داد: برگزاری نشست ۳۰ هزار نفری اساتید بسیجی، یکی از برنامه‌های جبهه علمی و فرهنگی اساتید بسیجی در مراکز آموزش عالی استان است که درحمایت از مردم مظلوم فلسطین بالاخص مردم غزه برگزار می شود.

ابوالفضل احمدزاده معاون حقوق عامه دادستانی زاهدان در نشست سراسری ۳۰ هزار نفری جبهه علمی و فرهنگی بسیج اساتید کشور که به صورت هم‌زمان در دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد، اظهار کرد: آنچه در غزه روی داده؛ جنایت رژیم آدم‌کش اسرائیل  یک نسل‌کشی و نسل زدایی است.

وی افزود: تمام مسلمانان جهان و همه آزادمردان بر این باورند که اجابت کمک فرد ستم‌دیده از منظر انسانی پسندیده است و در بین ما مسلمان این یک تکلیف شرعی است، طبق حدیث پیامبر ، کسی که شب را صبح کند و به امور مسلمانان اهتمام نورزد اسمش شایسته اطلاق عنوان مسلمانی نیست.

معاون حقوق عامه دادستانی زاهدان افزود: زلزله شب گذشته زاهدان همه را نگران کرده و این ترس طبیعی است اما با زلزله‌ای که در غزه و دنیای اسلام اتفاق افتاده هراسی در جوامع اسلامی دیده نمی‌شود.
بی تفاوتی عارضه جدی دنیای اسلام است
احمدزاده تصریح کرد: در کشور فلسطین و در نوار باریکه غزه تعداد ۲ میلیون و 200 هزار نفر فریاد کمک‌خواهی سر دادند اما برخی هیچ هراسی ندارند، بی‌تفاوتی عارضه جدی دنیای اسلام است.
 این مقام مسئول با بیان اینکه وحدت تمام مسلمانان از منظر فقهی می‌تواند یک قاعده فقهی تلقی شود، خاطر نشان کرد: رژیم کودک‌کش از این خلا نبود وحدت در میان مسلمانان جهان، نهایت بهره را می‌برد.

وی گفت: هیچ کجای دنیا سراغ نداریم که ۴۴ روز جنایات بی‌سابقه اتفاق بیفتد و مجامع بین‌المللی و حقوق بشری قطعنامه ای صادر نکنند.
معاون حقوق عامه دادستانی زاهدان خاطر نشان کرد: اسرائیل شبانه‌روز و علنا انسان‌ها را می‌کشد، به بیمارستانها هجوم می آورد و افرادی مثل محمدزیف و مادرانی را بی فرزند و زنانی را بی همسر می کند و مجامع بین المللی سکوت می‌کنند.
رژیم کودک‌کش از این خلا نبود وحدت در میان مسلمانان جهان، نهایت بهره را می‌برد
احمد زاده با بیان اینکه رژیم غاصب کودک کش مسلمانان را در قامت انسان نمی‌بینند و جان آنها برایشان ارزشی ندارد، تصریح کرد: ما از مظلوم حمایت میکنیم و رویکرد قاطع نظام جمهوری اسلامی ایران با رهبریت امامین انقلاب تا امروز حمایت از مظلوم بوده و این شعار نیست بلکه هدف است.

وی با بیان اینکه آن چیزی که امروز شاهدیم قطعا استمرار نخواهد داشت، اظهار کرد: هیچوقت شیعه و سنی مطرح نبوده و فقط دین اسلام مهم است و ما تسلیم امر خداوند متعال هستیم.
این مقام مسئول ادامه داد: این رژیم غاصب، جاعل و آدم کش اسراییل که در قامت یک کشور کاملا ضد موازین بشری در حال حاضر شکست فجیع اطلاعاتی خورده است.
انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdcaomn6o49nie1.k5k4.html
 
سه شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۰۳
کد مطلب: 26968
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *