نماینده مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد؛

تلخی کام مردم در اولین روز از بهار با وقوع حادثه تروریستی در سراوان/هدف دشمن خدشه به آرامش و عقب افتادگی منطقه ‏است

1 فروردين 1400 ساعت 14:35

ملک محمد فاضلی گفت: وقوع حادثه تروریستی در اولین روز از سال جدید منجر به تلخی کام مردم شد، اینگونه اقدامات مذبوحانه با هدف خدشه به آرامش و عقب افتادگی منطقه از سوی دشمنان رقم می خورد.


ملک محمد فاضلی، نماینده مردم سراوان در گفت وگو با خبرنگار شستون ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی صبح امروز در این شهرستان بیان کرد: امروز اولین روز از آغاز سال جدید است روزی که مردم باید آرامش و شادی داشته باشند، اما وقوع یک حادثه تروریستی از سوی عده ای اجیر شده شادی را به کام مردم تلخ و باعث درد و ناراحتی آنان شد.

وی افزود: مردم سراوان انسانهایی فرهنگ دوست، تحصیل کرده، دانش آموخته و صلح دوستی بوده و در جهت کار و اقتصاد خود مشغول هستند، طبیعتا این گونه حرکات مذبوحانه مورد تنفر و انزجار این مردم است.

رئیس مجمع نمایندگان استان ادامه داد: عده ای که تاب و توان پیشرفت و ترقی جامعه به ویژه سیستان وبلوچستان و شهرستان مرزی سراوان را ندارند با انجام حرکات مذبوحانه باعث می شوند که یک چهره زشت از این دیار زیبا و مردم فهیم و بصیر به جامعه نشان دهند.

وی تصریح کرد: انجام حرکات تروریستی با هدف خدشه به آرامش جامعه و عقب افتادگی پروژه های عمرانی و آبادانی در منطقه است، امیدواریم افردی که باعث وقوع چنین حادثه ای شده اند سریعتر شناسایی و دستگیر و به سزای اعمال ننگین خود برسند تا دیگر شاهد چنین حرکات مذبوحانه در شهرستان سراوان و تلخی کام مردم نباشیم.

نماینده مردم سراوان افزود: در این حادثه تروریستی یک مادر باردار مجروح شد؛ معاندین بدانند چنین اقداماتی باعث می شود ملت ایران برای پیشرفت و آباداتی با عزمی محکم تر قدم بردارند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 22208

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/interview/22208/تلخی-کام-مردم-اولین-روز-بهار-وقوع-حادثه-تروریستی-سراوان-هدف-دشمن-خدشه-آرامش-عقب-افتادگی-منطقه-است

شستون
  https://shastoon.ir