800
۰
در گفت و گو با شستون مطرح شد؛

مشت محکم قوم بلوچ بر دهان استکبار/ توطئه دشمن با حضور پرشور مردم انقلابی خنثی شد

علی رغم تلاش های دشمنان انقلاب، مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ماه با حضور اقشار مختلف مردم مرزدار، ولایی و انقلابی بلوج در شرقی ترین نقطه ایران برگزار شد.
مشت محکم قوم بلوچ بر دهان استکبار/ توطئه دشمن با حضور پرشور مردم انقلابی خنثی شد
به گزارش شستون، مردم انقلابی و مرزدار سراوان در شرقی ترین نقطه کشور با وحدت و همبدلی بار دیگر در یوم الله 22 بهمن ماه حضور یافتند و با مشت های گره کرده و شعار های توفنده علیه سران کفر به ویژه آمریکای جهانخوار و اسرائیل غاصب سر دادند و با آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.


همدلی؛ پیام مرزداران سراوان به سران کفر
حسین ظریفی فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید سجاد سراوان گفت: حضور مردم غیور، ولایت مدار، انقلابی و فرهنگی شهرستان سراوان بسیار بسیار چشم گیراست، باتوجه به گرد و غبارهایی که درسطح کشور خودش را نشان داد لطف و عنایت خداوند و همراهی مردم فهیم و با فرهنگ، با علم، معرفت و انقلابی شهرستان سراوان در این دوران تعقل خود را نشان دادند.

وی افزود: مردم صفشان از صف خیلی ها جدا بود و امروزکه روز پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می گیریم، باز هم مردم غیور و ولایت مدار و انقلابی با حضور پرشور خود برای چندمین بار مشتی محکم بر دهان استکبار، فتنه گران و ضد انقلاب زدند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید سجاد سراوان خاطر نشان کرد: پیام مردم ولایت مدار و انقلابی سراوان به دوستان نفاق؛ همدلی و صمیمت در جهت رفع مشکلات منطقه است.

ظریفی تصریح کرد: این حضور به دشمنان یک پیام دارد و آن هم این است که مردم ولایت مدارشهرستان سراوان آماده مقابله با هرگونه فتنه و هرگونه تهاجمی چه این فتنه در درون شهر باشد و چه این تهاجم در مرزها باشد، هستند.

مشت محکم مردم ایران به دهان شمنان انقلاب 

احمد مالدار فرمانده سپاه شهرستانی سراوان به خبرنگار ما گفت:به لطف خدا با توجه به برنامه هایی که در دهه ی مبارک فجرانجام شده  امروز شاهد استقبال پر شور مردم در راهپیمایی۲۲بهمن بودیم.

وی افزود: قبل از آغاز مراسم ریش سفیدان، فرهنگیان، دانش آموزان، خانواده معظم شهدا و مردم در محل مسجد جامع علی ابن ابی طالب (ع) حضور یافتند.

فرمانده سپاه شهرستانی سراوان خاطر نشان کرد: دشمن از چندین ماه قبل برنامه ریزی کرده تا مردم حضور پرشور در ایام الله دهه فجر نداشته باشند، آشوب و فتنه در کشور رقم زد اما مردم بصیر و ولایی ایران با وحدت و همدلی و با حضور به موقع در صحنه مشتی بر دهان دشمنان انقلاب اسلامی ایران زدند.


حضور منسجم مردم بلوچ در یوم الله 22 بهمن
رضا سیاهانی یکی از سراوان طوایف سیستان و بلوچستان در حاشیه این مراسم به خبرنگار ما گفت: امروز جشن چهل و چهار سالگی پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را همزمان با سراسر کشور در سراوان جشن می گیریم.

وی افزود: مردم مرزدار بلوچ امروز به صف های منسجم حضور پرشور در این جشن ملی دارند و تمامی اقشار جامعه اعم از بازاریان، کسبه، دانشجویان، دانش آموزان، خانواده معظم شهدا، جانبازان، ریش سفیدان و معتمدین حضور یافتند.

این سرطایفه ادامه داد: امروز باردیگر مردم در صحنه حضور یافتند تا با آرمان های انقلاب تجدید میثاق کنند و با انسجام و وحدت باعث کوری دشمنان اسلام خواهیم شد.

خنثی شدن توطئه دشمن با بصیرت مردم انقلابی ایران

سعید تجلیلی فرماندار سراوان گفت: مردم غیور و مرز دار سراوان همیشه در صحنه بوده اند و امروز هم طیف های مختلف مردم در جشن پیروزی انقلاب حضور یافتند.

وی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی ایران این آرزو را به گور خواهند برد که به عقب برگردیم.

فرماندار سراوان خاطر نشان کرد: مردم ایران در سایه مجاهدت های فرزندان این مرز و بوم به انقلاب دست یافتند و این مجاهدت ها که با وحدت شکل گرفت را از دست نخواهند داد.

تجلیلی تصریح کرد: امروز دشمنی دشمن بیشتر شده است، در اغتشاشات اخیر مشاهده کردیم که تمام توان خود را با تمامی امکانات و تجهیزات به کار بست اما به لطف خداوند و بصیرت مردم انقلابی توطئه دشمن نقش بر آب شد.

وی اذعان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی بارها از مردم ولایی ایران شکست خورده اند، دشمن این را بداند که ملت فهیم ایران همواه پشتیبان نظام و انقلاب هستند.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: زمانی که نظام، نظام الهی و نظام، نظام اسلامی است، مردم در هیچ شرایطی پشت این نظام  را خالی نخواهند کرد.

انتهای خبر/
 
شنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۲۴
کد مطلب: 26081
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *