800
۰
رئیس اداره میراث فرهنگى، گردشگرى و صنایع دستى شهرستان زاهدان مطرح کرد:

آمادگی دستگاه‌های خدمات‌رسان برای ارائه خدمات به مسافرین نوروزی

رئیس اداره میراث فرهنگى صنایع دستى و گردشگرى زاهدان و دبیر ستاد اجرایى تسهیلات سفر این شهرستان از آمادگى تمامى دستگاه‌هاى خدمات‌رسان براى ارائه خدمات بهینه به مسافرین نوروزى خبر داد.
آمادگی دستگاه‌های خدمات‌رسان برای ارائه خدمات به مسافرین نوروزی
به گزارش شستون؛ محمدرضا واعظی در گفتگو با خبرنگار زاهدنیوز بیان کرد: با توجه به تقارن ماه مبارك رمضان با نوروز متفاوت‌ترى نسبت به سال‌هاى گذشته شاهد هستیم، از این رو در دستورالعمل خدمات سفر ١۴٠٢ تدابیر ویژه‌اى براى رفاه حال مسافران و روزه‌داران‌ اندیشیده شده و به كلیه ارگان‌هاى عضو ستاد دائمى تسهیلات سفر و مراكز ذیربط نیز ابلاغ شده است.

وی افزود: در تمام ایام نوروز امكان بازدید مسافران از فضاهاى تاریخى فرهنگى و جاذبه‌هاى گردشگرى مهیا است.

واعظی تصریح کرد: در اماكن تاریخى شاخص مانند؛ ساختمان دادگسترى قدیم، موزه پست و همچنین كلیه‌ ایستگاه‌هاى خدمات سفر مستقر در نقاط مختلف، راهنمایان گردشگرى آموزش دیده آماده ارائه اطلاعات مورد نیاز به مسافرین نوروزى خواهند بود.

رئیس اداره میراث فرهنگى، گردشگرى و صنایع دستى زاهدان با اشاره به برنامه‌های نوروز این ارگان ادامه داد: برپایى سیاه چادر و ایجاد نمایشگاه‌هاى عرضه محصولات صنایع دستى و سوغات محلى در نقاط مختلف شهرستان از جمله؛ ورودى شهر‌ها و مقابل موزه بزرگ منطقه‌اى جنوب شرق كشور و خانه خلاق صنایع دستى است.

وی گفت: از دیگر اقدامات ویژه نوروز؛ تهیه بروشور و نصب بنر با محتواى معرفى آثار تاریخى، فرهنگى و جاذبه‌هاى گردشگرى به همراه لیست مراكز خدمات‌رسانى به مسافران و همچنین اطلاعات مورد نیاز و شماره تلفن‌هاى ضرورى است كه در‌ ایستگاه‌هاى تعیین شده در اختیار مسافران قرار می‌گیرد.

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdcipyazrt1awp2.cbct.html
 
يکشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۵۵
کد مطلب: 26222
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *