800
۰
جلوه‌ای از همدلی؛

۱۱۸۵ بسته عیدانه و مومنامه به بانوان بسیجی سراوان اهدا شد

مدیر بسیج جامعه زنان سپاه شهرستانی سراوان گفت: در راستای اجرای رزمایش کمک مومنانه بسته‌های عیدانه و غذایی میان بانوان بسیجی سراوان توزیع شد.
۱۱۸۵ بسته عیدانه و مومنامه به بانوان بسیجی سراوان اهدا شد
نصرت گلوی در گفتگو با شستون بیان کرد: بسیج و سپاه در راستای لبیک به ندای مقام معظم رهبری مبنی بر کمک به افراد نیازمند و آسیپ پذیر جامعه با تمام قدرت پا در میدان گذاشتند تا گره‌ای از مشکلات اقتصادی این قشر از جامعه باز شود.

وی افزود: کمک‌های مومنانه که به مناسبت‌های مختلف در طول سال اجرایی می‌شود مرحمی بر درد اقشار مستضعف جامعه محسوب می‌شود و تجلی همدلی ملت ایران را در صحنه‌های مختلف نشان می‌دهد.

مدیر بسیج جامعه زنان سپاه شهرستانی سراوان ادامه داد: از ظرفیت پایگاه‌های مقاومت بسیج خواهر در محلات افراد نیازمند شناسایی و سبدهای غذایی کمک مومنانه در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

گلوی خاطر نشان کرد: امسال نیز با توجه به تقارن بهار طبیعت با بهار قرآن کمک مومنانه و عیدانه به همیت حوزه‌های مقاومت بسیج خواهر تهیه و به بانوان بسیجی و نیازمند اهدا شد.

وی تصریح کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا این لحظه ۲۰۰ بسته معیشتی، ۱۱۰ قواره پارچه، ۷۰ دست لباس و ۸۰۵ پرس غذای گرم در بین بانوان خود سرپرست، اقشار کم درآمد و بسیجیان توزیع شد.

مدیر بسیج جامعه زنان سپاه شهرستانی سراوان اذعان کرد: همچنین به مناسب شب‌های قدر با کمک بانوان بسیجی و گروه‌های جهادی خواهر غذای گرم طبخ و میان شهروندان سراوانی توزیع می‌شود.

انتهای خبر/
يکشنبه ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۲۵
کد مطلب: 26345
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *