800
۰
فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید سجاد:

رژیم غاصب صهیونیستی به تزلزل و فروپاشی نزدیک شده است

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید سجاد سراوان گفت: امروز شاهد این هستیم که رژیم غاصب صهیونیستی به فروپاشی نزدیک می‌شود و آثارش را ما در داخل این رژیم روبه شکست مشاهده می‌کنیم.
رژیم غاصب صهیونیستی به تزلزل و فروپاشی نزدیک شده است
سردار حسین ظریفی در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در سراوان در گفتگو با خبرنگار شستون بیان کرد: جمعه آخر ماه مبارک رمضان براساس فرمایشات حضرت امام(ره) به نام روز قدس نامگذاری شد. حضرت امام در ادامه فرمودند: فلسطین پاره تن اسلام است به همین دلیل اسلام عزیز هدیه خداوند تبارک و تعالی به بشریت است و هیچ موقع بشریت نخواهد گذاشت که به پاره تن اسلام آسیب برسد.  

وی افزود: امروز شاهد این هستیم که رژیم غاصب صهیونیستی به فروپاشی نزدیک می‌شود و آثارش را ما در داخل این رژیم روبه شکست مشاهده می‌کنیم. امروز پایه‌های اساسی این رژیم به تزلزل درآمده و هر لحظه مشاهده می‌کنیم که یک زلزله برای این رژیم وکابینهٔ آن
پیش می‌آید.  

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید سجاد سراوان ادامه داد: امروز نیز راهپیمایی بزرگ و با شکوه در شهرستان سراوان با حضورمردم عزیز و بزرگوار اهل تسنن و تشیع در کنار هم برگزارشدکه پیام داریم برای سردمداران این رژیم غاصب تا عبرت بگیرند از آیات قرآن، آیه نورانی «جاء الحق وزهق الباطل» این باطل قطع به یقین امروز یا فردا آثاری ازآن باقی نخواهد بود.  

ظریفی خاطر نشان کرد: همانطور که دیگران آمدند و مستقر شدند در بخشی از سرزمین‌ها و بلاد مسلمین، با همت مجاهدین فی سبیل الله قدم‌های محکمی بر داشته شد و غاصبان از سرزمین‌های اسلامی دور شدند و سرزمین اسلام به دست رزمندگان فتح شد. در آیندهٔ نه چندان دور نیز ما شاهد این خواهیم بود که اسمی از این رژیم غاصب در منطقه نخواهد بود و مردم جشن شادی سرنگونی این رژیم غاصب را شاهد خواهند بود.

انتهای خبر/
جمعه ۲۵ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۴۸
کد مطلب: 26364
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *