800
۰
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان:

۲۳ باند جرائم سازمان یافته در سیستان و بلوچستان متلاشی شد

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۳ باند جرائم سازمان یافته از جمله سارقین به عنف و مسلح،مواد مخدر و دارندگان سلاح‌های غیرمجاز در این استان متلاشی شد.
۲۳ باند جرائم سازمان یافته در سیستان و بلوچستان متلاشی شد
به گزارش پایگاه خبری شستون به نقل از عصرهامون، دوستعلی جلیلیان در جمع خبرنگاران بیان کرد: طرح رعد با هدف برقراری نظم و آرامش مردم توسط پلیس‌های تخصصی و کلانتری‌ها در راستای ضربه زدن به کانون جرائم در سیستان و بلوچستان اجرا شد.
 
وی افزود: یک‌هزار و ۱۱۸ نفر از انواع متهمان در طرح رعد در سیستان و بلوچستان توسط نیروی انتظامی دستگیر شدند.
 
فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: در این بین ۲۳ باند سازمان یافته جرائم از جمله سارقین مسلح به عنف، موادمخدر و دارندگان سلاح‌های غیرمجاز متلاشی شد.
 
وی اظهار کرد: همچنین ۲۹ نفر از سارقین به عنف و مسلح طی ۴۸ ساعت گذشته دستگیر شدند که از آنان ۱۲۶ قبضه سلاح کشف و ضبط شد.
 
 جلیلیان تصریح کرد: با اقدامات نیروی انتظامی از ابتدای امسال تا کنون ۵۰۰ قبضه سلاح غیرمجاز در سیستان و بلوچستان کشف شده که نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۰۰ درصد افزایش یافته است.
 
وی با بیان اینکه ۶ نفر از افرار شرور و مسلح نیز که مخل امنیت در سیستان و بلوچستان بودند دستگیر شدند افزود: همچنین یک تیم از گروهک‌های معاندین شامل سه نفر که از عناصر اصلی گروهک تروریستی و عوامل شهید شهرکی و همسرشان در سراوان بودند نیز دستگیر شدند.
 
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه ارزش اموال مکشوفه پلیس در طرح رعد ۶۸ میلیارد تومان بوده عنوان کرد: این طرح‌ها به طور مستمر در استان ادامه دارد.
 
وی همچنین از طرد بیش‌از سه هزار نفر از اتباع بیگانه در سیستان و بلوچستان از ابتدای امسال تا کنون خبر داد.
 
انتهای خبر/ 
دوشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۳۰
کد مطلب: 26445
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *