800
۰
فرماندار سراوان:

آمریکا با هدف براندازی نظام از منافقین حمایت می کند

فرماندار سراوان گفت: امروز نیز منافقین در حمایت و هدایت مستقیم آمریکا، اسرائیل و کشورهای مرتجع دنیا قرار دارند، با هدف اینکه بتوانند از توان آنها برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اقدام کنند.
آمریکا با هدف براندازی نظام از منافقین حمایت می کند
سعید تجلیلی در گفتگو با خبرنگار شستون بیان کرد: در اوایل انقلاب تعدادی از نیروهای کج فهمی و به ظاهر همراه انقلاب اسلامی وارد مجموعه‌های مختلف و نهادهای انقلابی شدند و مرزبندی‌هایی را انجام دادند.

وی افزود: مسعود رجوی و تیم آن با یک سری افکار تند و غیر از موضوعاتی که حضرت امام خمینی (ره) دنبال می‌کرد را با همراهی رئیس جمهور وقت بنی صدر طرح ریزی می‌کردند.

فرماندار سراوان ادامه داد: صدماتی را به انقلاب وارد کردند، ترور‌های کوری را انجام دادند، بهترین یاران امام و مبارزین انقلاب اسلامی را به شهادت رساندند و تقریبا انقلاب را به سمت جنگ‌های داخلی سوق می‌دادند.

تجلیلی گفت: با هوشیاری حضرت امام خمینی (ره) و نیروهای انقلاب به موقع با رئیس جمهور وقت که تقریبا در دامان منافقین پرورش یافته بود، برخورد انجام شد و آنها کم‌کم از کشور خارج و به کشورهای مختلف پناهنده شدند.

وی خاطر نشان کرد: دشمنان زیادی در شرق و غرب داشتیم که با پتانسیل منافقین در تلاش بودند ضرباتی را به انقلاب اسلامی بزنند کمااینکه در هشت سال دفاع مقدس با رژیم بعث عراق همکاری می‌کردند، چندین عملیات را طرح ریزی کردند، در کنار عراقی‌ها و حتی مستقیم در یکی از عملیات‌ها ورود کردند و با رزمندگان به مقابله پرداختند.

فرماندار سراوان اذعان کرد: امروز نیز منافقین در حمایت و هدایت مستقیم آمریکا، اسرائیل و کشورهای مرتجع دنیا قرار دارند، با هدف اینکه بتوانند از توان آنها برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اقدام کنند.

تجلیلی گفت:  رهبری امامین انقلاب که هدایت انقلاب را بر عهده داشتند خصوصا مقام معظم رهبری که در این سی و چهار سال زعامت رهبری را بر عهده داشتند این موضوع را به خوبی رصد کردند، مهره های آنها شناسایی و در تور تیم‌های اطلاعاتی افتاده و‌ برخورد شده است.

وی بیان کرد: مردم نگذاشتند منافقین به سمت کشور ما بیایند و مردم را دچار مشکل کنند، خیلی از افراد فریب خورده ایرانی که وارد این گروه شده‌اند بعضیا متوجه شدند و برگشتند اما برخی نیز راه خود را ادامه می دهند ؛ اما در عین حال جایگاهی در ایران اسلامی ندارند .

فرماندار سراوان با اشاره به اینکه بسیاری از کشور‌ها نیز متوجه اقدامات منافقین شدند، اذعان کرد: منافقین در دور دست تحرکاتی را انجام می دهند که خیلی موفق به پیاده کردن سیاست های خود نیستند و مردم نیز در این رابطه کاملا هوشیار هستند.


انتهای خبر/
شنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۴۴
کد مطلب: 26570
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *