800
۰
امام‌جمعه موقت سراوان:

اربعین امام حسین (ع) کابوس استکبار جهانی است

امام‌جمعه موقت سراوان گفت: اربعین امام حسین (ع) که هر سال به شکوه و شور آن افزوده می‌شود به کابوس استکبار جهانی تبدیل شده است.
اربعین امام حسین (ع) کابوس استکبار جهانی است
حجت‌الاسلام‌والمسلمین مختار سابکی در گفتگو با شستون بیان کرد: اربعین امام حسین علیه‌السلام کابوس استکبار جهانی و زورگویان جهان است این چراغ هدایت و پر نور هر روز درخشان‌تر از دیروز می‌شود.

وی افزود: امام حسین (ع) است که امروزه افتادگان در امواج دریای طوفانی جاهلیت مدرن را نجات می‌دهد این جاذبه مغناطیسی حسینی روز قوی قوی‌تر می‌شود.

امام‌جمعه موقت سراوان ادامه داد: این حرکت بزرگ میلیونی با این وسعت و تنوع ویژگی‌ها منحصربه‌فرد به نمادی از عزت حسینی برابر ظالمان و زورگویان تبدیل شده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سابکی اضافه کرد: پیاده‌روی اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام نمایشگاهی از ایثار، اخلاص و جهاد است و در این مراسم میلیونی از مذاهب و اقوام و ادیان مختلف حضور دارند و هر سال نسبت به سال قبل باشکوه‌تر برگزار می‌شود.


وی خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی و دین مبین اسلام تلاش کردند تا امسال هم محرم و هم اربعین را تحریم و کم‌رنگ کنند؛ اما نه‌تنها کم‌رنگ نشد؛ بلکه پرشورتر و باشکوه‌تر نسبت به سالهای گذشته برگزار شد.


امام‌جمعه موقت شهرستان سراوان تصریح کرد: در پیاده‌روی اربعین حسینی اتحاد و همبستگی مسلمانان به نمایش گذاشته می‌شود و تمامی آزادی‌خواهان جهان با هر ملیت و دین می‌توانند در این راهپیمایی جهانی شرکت داشته باشند.

انتهای خبر/
سه شنبه ۱۴ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۱۲
کد مطلب: 26728
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *