مدیر حوزه علمیه زینبیه سراوان مطرح کرد:

تطهیر جنایات ددمنشانه اسرائیل توسط رسانه‌های غربی

25 مهر 1402 ساعت 14:14

مدیر حوزه علمیه زینبیه سراوان گفت: رژیم اشغالگر قدس جنایات غیر انسانی و ددمنشانه ای را علیه مردم مظلوم فلسطین انجام داده اند که امروز رسانه های غربی در حال تطهیر آن هستند.


اعظم مهدوی در گفتگو با شستون بیان کرد: مسجد الاقصی متعلق به مردم مظلوم فلسطین است و همه ما ملت های مسلمان قاطع می گوییم که این سرزمین به صاحبان اصلی آن بازخواهد گشت.

وی افزود: توسط رژیم کودک‌کش و غاصب صهیونیستی چندین بار جنایاتی در مسجد الاقصی انجام شد، کشتارهایی توسط این غده سرطانی صورت گرفت، کودکان و زنان بی دفاع زیادی را به شهادت رساندند.

مدیر حوزه علمیه زینبیه سراوان خاطر نشان کرد: ما مردم غیور این اهانت رژیم اشغالگر را محکوم می کنیم و هیچ زمانی مقابل این اهانت ها و جنایات ددمنشانه و بی رحمانه سکوت نخواهیم کرد.

مهدی تصریح کرد:  به یاری خداوند متعال و از خودگذشتگی گروه های مقاومت امید داریم قدس آزاد خواهد شد و بنا به فرموده مقام معظم رهبری رژیم غاصب و اشغالگر اسرائیل از بین رفتنی است و این وعده الهی نیز است چرا که ظلم هیچ وقت پایدار نخواهند ماند.

وی اذعان کرد: به زودی زود شاهد سرنگونی رژیم صهیونسیتی خواهیم بود مسجد الاقصی متعلق به فلسطینیان است و به آنها بازخواهد گشت.

مدیر حوزه علمیه زینبیه سراوان گفت: پس از انجام عملیات غرور آفرین طوفان الاقصی شاهد بودیم که رسانه های وابسته به غرب و سران کفر چگونه سوگ و ماتم برای اسرائیل گرفته و در تلاش هستند تا جنایات غیر انسانی که علیه مردم مظلوم فلسطین انجام داده اند را تطهیر و به نوعی جای جلاد و شهید را تغییر دهند.

مهدوی بیان کرد: تمامی دنیا شاهد جنایات رژیم اشغالگر قدس در طی هشتاد سال گذشته بودند و بر همگان واضح و مبرهن است، در حال حاضر تلاش بیهوده انجام می دهند چرا که دیگر نمی توانند چهره اسرائیل را تطهیر کنند.

وی اذعان کرد: اینکه می گویند اسرائیل از کشور خود دفاع می کند باید بگوییم که ما ملت های مسلمان اسرائیل را به رسمیت نمی شناسیم حتی بسیاری از ورزشکاران در مسابقات جهانی و المپیک با ورزشکاران رژیم اشغالگر به رقابت نمی پردازند که نشان از این دارد که اسرائیل را به رسمیت نمی شناسند.

مدیر حوزه علمیه زینبیه سراوان تصریح کرد: امروز ملت های مسلمان همبستگی و اتحاد خود را با مردم مظلوم فلسطین اعلام می دارند و با انجام عملیات طوفان الاقصی ضمن اعلام حمایت به جشن و پایکوبی پرداختند چرا که این عملیات باعث رسوایی رژیم اشغالگر که خود را به نوعی قدرت در منطقه می دانست شد.

مهدوی گفت: وعده الهی است که روزی حق پیروز خواهد شد و امید داریم که قدس از چنگال رژیم غاصب اسرائیل آزاد خواهد شد.

انتهای خبر/


کد مطلب: 26820

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/interview/26820/تطهیر-جنایات-ددمنشانه-اسرائیل-توسط-رسانه-های-غربی

شستون
  https://shastoon.ir