800
۰
مدیر حوزه علمیه زینبیه سراوان مطرح کرد:

تطهیر جنایات ددمنشانه اسرائیل توسط رسانه‌های غربی

مدیر حوزه علمیه زینبیه سراوان گفت: رژیم اشغالگر قدس جنایات غیر انسانی و ددمنشانه ای را علیه مردم مظلوم فلسطین انجام داده اند که امروز رسانه های غربی در حال تطهیر آن هستند.
تطهیر جنایات ددمنشانه اسرائیل توسط رسانه‌های غربی
اعظم مهدوی در گفتگو با شستون بیان کرد: مسجد الاقصی متعلق به مردم مظلوم فلسطین است و همه ما ملت های مسلمان قاطع می گوییم که این سرزمین به صاحبان اصلی آن بازخواهد گشت.

وی افزود: توسط رژیم کودک‌کش و غاصب صهیونیستی چندین بار جنایاتی در مسجد الاقصی انجام شد، کشتارهایی توسط این غده سرطانی صورت گرفت، کودکان و زنان بی دفاع زیادی را به شهادت رساندند.

مدیر حوزه علمیه زینبیه سراوان خاطر نشان کرد: ما مردم غیور این اهانت رژیم اشغالگر را محکوم می کنیم و هیچ زمانی مقابل این اهانت ها و جنایات ددمنشانه و بی رحمانه سکوت نخواهیم کرد.

مهدی تصریح کرد:  به یاری خداوند متعال و از خودگذشتگی گروه های مقاومت امید داریم قدس آزاد خواهد شد و بنا به فرموده مقام معظم رهبری رژیم غاصب و اشغالگر اسرائیل از بین رفتنی است و این وعده الهی نیز است چرا که ظلم هیچ وقت پایدار نخواهند ماند.

وی اذعان کرد: به زودی زود شاهد سرنگونی رژیم صهیونسیتی خواهیم بود مسجد الاقصی متعلق به فلسطینیان است و به آنها بازخواهد گشت.

مدیر حوزه علمیه زینبیه سراوان گفت: پس از انجام عملیات غرور آفرین طوفان الاقصی شاهد بودیم که رسانه های وابسته به غرب و سران کفر چگونه سوگ و ماتم برای اسرائیل گرفته و در تلاش هستند تا جنایات غیر انسانی که علیه مردم مظلوم فلسطین انجام داده اند را تطهیر و به نوعی جای جلاد و شهید را تغییر دهند.

مهدوی بیان کرد: تمامی دنیا شاهد جنایات رژیم اشغالگر قدس در طی هشتاد سال گذشته بودند و بر همگان واضح و مبرهن است، در حال حاضر تلاش بیهوده انجام می دهند چرا که دیگر نمی توانند چهره اسرائیل را تطهیر کنند.

وی اذعان کرد: اینکه می گویند اسرائیل از کشور خود دفاع می کند باید بگوییم که ما ملت های مسلمان اسرائیل را به رسمیت نمی شناسیم حتی بسیاری از ورزشکاران در مسابقات جهانی و المپیک با ورزشکاران رژیم اشغالگر به رقابت نمی پردازند که نشان از این دارد که اسرائیل را به رسمیت نمی شناسند.

مدیر حوزه علمیه زینبیه سراوان تصریح کرد: امروز ملت های مسلمان همبستگی و اتحاد خود را با مردم مظلوم فلسطین اعلام می دارند و با انجام عملیات طوفان الاقصی ضمن اعلام حمایت به جشن و پایکوبی پرداختند چرا که این عملیات باعث رسوایی رژیم اشغالگر که خود را به نوعی قدرت در منطقه می دانست شد.

مهدوی گفت: وعده الهی است که روزی حق پیروز خواهد شد و امید داریم که قدس از چنگال رژیم غاصب اسرائیل آزاد خواهد شد.

انتهای خبر/
سه شنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۱۴
کد مطلب: 26820
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *