800
۰
بخشدار بم پشت:

راهپیمایی ۱۳ آبان محلی برای اعلام انزجار از اسرائیل

بخشدار بم پشت گفت: راهپیمایی ۱۳ آبان می‌تواند محلی برای اعلام انزجار از رژیم موقت صهیونیستی و حامیانش و اعلام همبستگی با مردم مظلوم غزه باشد.
راهپیمایی ۱۳ آبان محلی برای اعلام انزجار از اسرائیل
محمد ذاکر میرکزهی در گفتگو با شستون بیان کرد: یوم‌الله سیزده آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و مناسبتی به‌یادماندنی در تاریخ انقلاب اسلامی است؛ در این روز بود که زوایای مختلفی از مقاومت و پایداری ایرانیان در برابر استکبار جهانی آشکار گشت.

وی افزود: این روزها شاهد جنایات وحشیانه رژیم جعلی صهیونیستی در مقابل مردم ستمدیده و مظلوم غزه هستیم و مستکبران عالم نیز با بی‌شرمی هرچه‌تمام‌تر در کنار رژیم کودک کش ایستاده و حمایت می‌کنند؛ بنابراین راهپیمایی ۱۳ آبان می‌تواند محلی برای اعلام انزجار از رژیم موقت صهیونیستی و حامیانش و اعلام همبستگی با مردم مظلوم غزه باشد.

بخشدار بم پشت خاطرنشان کرد: ضمن محکومیت جنایت‌های رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی با همدستی آمریکای جنایت‌کار، از تمامی اقشار مختلف مردم بصیر بخش اعم از دانش‌آموزان، دانشجویان، اساتید، فرهنگیان، بسیجیان، کسبه، اصناف، جوانان، شوراهای اسلامی، دهیاران، کارکنان ادارات، امامان جمعه، شورای اداری، معتمدین، ریش‌سفیدان و... دعوت می‌نمایم تا با حضور حماسی و شکوهمند در مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان در شهر سیرکان، حمایت خود را از آرمان‌های انقلاب اسلامی و مردم مظلوم فلسطینی اعلام نمایند.

میرکزهی تصریح کرد: راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان شنبه ساعت هشت صبح از بولوار خلیج‌فارس آغاز و تا میدان شهرداری سیرکان ادامه دارد.

انتهای خبر/
جمعه ۱۲ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۰۵
کد مطلب: 26886
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *