باهدف حمایت از کودکان غزه انجام شد؛

برگزاری مسابقات دومیدانی دانش‌آموزان در سراوان

21 آبان 1402 ساعت 10:49

کارشناس تربیت‌بدنی آموزش‌وپرورش سراوان گفت: باهدف حمایت از کودکان مظلوم و بی‌دفاع غزه که توسط رژیم کودک کش اسرائیل به شهادت رسیدند مسابقات دومیدانی در سراوان برگزار شد.


سیروس سرداربر در گفتگو با شستون ضمن محکومیت جنایات ضدانسانی رژیم غاصب و منحوس صهیونیستی در هدف قراردادن بیمارستان‌ها و به‌شهادت‌رسیدن هزاران کودک بی‌دفاع در غزه، بیان کرد: در محکومیت جنایات ضدبشری و انسانی که در غزه توسط اسرائیل کودک کش در حال انجام است یک سری مسابقات دومیدانی برای دانش‌آموزان سراوانی برگزار شد.
 
 وی افزود: در کنار پرورش دانش‌آموزان برای ورزش قهرمانی باید آموزه‌های دینی و حمایت از مظلومان عالم را نیز به آنها آموزش داد به همین منظور جشنواره و مسابقات مختلف ورزشی در شهرستان سراوان اجرایی شده است.
 
 کارشناس تربیت‌بدنی اداره آموزش‌وپرورش سراوان ادامه داد: به همین منظور یک سری مسابقات ورزشی دومیدانی با حضور ۳۰ دونده دانش‌آموز از مدارس جهان‌پهلوان تختی، هنرستان شهید هاشمی‌نژاد، کاردانش امام خمینی (ره)، دکتر حسابی و نمونه شهید مطهری برگزار شد.
 
 سردابر خاطرنشان کرد: در این سری از مسابقات میلاد دهواری مقام اول، علیرضا درازهی مقام دوم و مهدی درازهی مقام سوم را از آن خود کردند.
 
 انتهای خبر/


کد مطلب: 26928

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/interview/26928/برگزاری-مسابقات-دومیدانی-دانش-آموزان-سراوان

شستون
  https://shastoon.ir