800
۰
باهدف حمایت از کودکان غزه انجام شد؛

برگزاری مسابقات دومیدانی دانش‌آموزان در سراوان

کارشناس تربیت‌بدنی آموزش‌وپرورش سراوان گفت: باهدف حمایت از کودکان مظلوم و بی‌دفاع غزه که توسط رژیم کودک کش اسرائیل به شهادت رسیدند مسابقات دومیدانی در سراوان برگزار شد.
برگزاری مسابقات دومیدانی دانش‌آموزان در سراوان
سیروس سرداربر در گفتگو با شستون ضمن محکومیت جنایات ضدانسانی رژیم غاصب و منحوس صهیونیستی در هدف قراردادن بیمارستان‌ها و به‌شهادت‌رسیدن هزاران کودک بی‌دفاع در غزه، بیان کرد: در محکومیت جنایات ضدبشری و انسانی که در غزه توسط اسرائیل کودک کش در حال انجام است یک سری مسابقات دومیدانی برای دانش‌آموزان سراوانی برگزار شد.
 
 وی افزود: در کنار پرورش دانش‌آموزان برای ورزش قهرمانی باید آموزه‌های دینی و حمایت از مظلومان عالم را نیز به آنها آموزش داد به همین منظور جشنواره و مسابقات مختلف ورزشی در شهرستان سراوان اجرایی شده است.
 
 کارشناس تربیت‌بدنی اداره آموزش‌وپرورش سراوان ادامه داد: به همین منظور یک سری مسابقات ورزشی دومیدانی با حضور ۳۰ دونده دانش‌آموز از مدارس جهان‌پهلوان تختی، هنرستان شهید هاشمی‌نژاد، کاردانش امام خمینی (ره)، دکتر حسابی و نمونه شهید مطهری برگزار شد.
 
 سردابر خاطرنشان کرد: در این سری از مسابقات میلاد دهواری مقام اول، علیرضا درازهی مقام دوم و مهدی درازهی مقام سوم را از آن خود کردند.
 
 انتهای خبر/
يکشنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۴۹
کد مطلب: 26928
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *