800
۰
فرماندار سراوان:

ضرورت اتحاد مجامع جهانی برای ازبین‌بردن غده سرطانی

فرماندار سراوان گفت: امید است مجامع جهانی خصوصاً مسلمانان دنیا یکپارچه برای ازبین‌بردن اسرائیل متحد شوند و این غده سرطانی از روی زمین محو شود.
ضرورت اتحاد مجامع جهانی برای ازبین‌بردن غده سرطانی
سعید تجلیلی در گفتگو با شستون بیان کرد: مردم مرزدار، غیور و ولایت‌مدار سراوان به میدان آمدند تا در آستانه روز جهانی کودک همدردی کنند با ۵ هزار شهید کودک که در غزه مظلومانه با بمب‌های سنگین و فسفری تکه‌تکه شدند.

وی افزود: امروز به یاد کودکان مظلوم غزه که زیر بمب‌های چندتنی اسرائیل غاصب به شهادت رسیدند باید جشنواره بادبادک‌ها و عروسک‌ها را برای کودکان غره برپا کنیم.

فرماندار سراوان ادامه داد: کودکان غزه که باید در آغوش پدر و مادر خود می‌بودند؛ ولی امروز زیر خشم و قساوت غده سرطانی جان می‌دهند و متأسفانه بیمارستان‌های فلسطین و غزه زیر بمباران اسرائیل از چرخه خدمت‌رسانی خارج شده و حتی عمل‌های جراحی با نور تلفن همراه انجام می‌شوند.

تجلیلی خاطرنشان کرد: امروز مردم سراوان به میدان آمدند تا با مردم غزه همدردی کنند و به جهان اسلام اعلام کنند که مسلمانان دنیا مراقب باشید امروز قلب اسلام را هدف قرار داده‌اند.

وی تصریح کرد: حضرت امام (ره) فرمودند اگر مسلمانان هر کدام یک سطل آب بردارند و بریزند اسرائیل را آب خواهد بود، امید است مجامع جهانی خصوصاً مسلمانان دنیا یکپارچه برای ازبین‌بردن اسرائیل متحد شوند و این غده سرطانی از روی زمین محو شود.

انتهای خبر/
شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۹
کد مطلب: 26939
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *