800
۰
فرماندار سراوان:

امید آفرینی با برخورد با فساد اداری در دولت سیزدهم

فرماندار سراوان گفت: در دولت سیزدهم با فساد اداری و باندهای فساد برخورد صورت گرفته که به نوعی امید آفرینی در جامعه ایجاد شد.
امید آفرینی با برخورد با فساد اداری در دولت سیزدهم
سعید تجلیلی در گفتگو با شستون بیان کرد: بعد از یک دوره پر چالش در دولت گذشته که به نوعی تخم‌مرغ‌های امید خود را در سبد کدخدا گذاشته بود یک دولت مردمی قوی بر پای مردم‌سالاری شکل گرفت.

وی افزود: دولت سیزدهم آیت‌الله رئیسی ابتدای شروع دولت خود اعلام کرد این دولت قصد دارد با فساد مبارزه و برخورد کند و هیچ چک سفید امضایی به هیچ وزیر و مدیری نداده که اگر بخواهند مطالبات و مشکلات مردم را دچار خدشه کنند برخورد نکند.

فرماندار سراوان تصریح کرد: دولت سیزدهم با وضعیتی روی کار آمد که مشکلات عمده در زمینه بهداشت و کرونا وجود داشت و روزانه ۵۰۰ تا ۷۰۰ نفر جان خود را از دست می‌دادند و اولین وعده‌اش این بود که کرونا را مهار کند که امروز علی‌رغم اینکه همچنان در برخی از نقاط دنیا کرونا وجود دارد اما امروز تقریبا در کشور میزان مرگ و میر به صفر رسیده است.

تجلیلی اضافه کرد: در حوزه اقتصاد که مهم ترین بخش هر دولت محسوب می‌شود دولت سیزدهم با تمام اقداماتی که در سطح روابط خارجی و پیوستن به پیمان شانگهای و ارتباطات مختلف با کشورهای خارجی از جمله عربستان که اختلاف چندین ساله وجود داشت، امروز پرچم ایران اسلامی در تمامی حوزه ها برافراشته است.

وی خاطرنشان کرد: دولت مردمی رئیسی در خصوص مبارزه با فساد اداری در سراسر کشور اقدامات قابل توجهی انجام داده؛ نیروی‌های امنیتی، اطلاعاتی و قضایی نسبت به این قضیه خیلی محکم ورود کرده و با برخی از دستگاه ها و نیروهایی که سالها شاید به آنها بی توجهی شده بود و یکی از دغدغه های مردم برخورد با باندهای فساد در این شهر بود ورود کرد و به نتیجه رسید.

فرماندار سراوان گفت: در زمینه تصرفات زمین در اطراف شهرستان سراوان با ورود مجموعه دستگاه های قضا و راه و شهرسازی میلیاردها تومان و هکتارها زمین به سمت نظام و دولت برگشت و از غارت و سوء استفاده بیت الملل جلوگیری شد که به نوعی امید آفرینی در جامعه نیز صورت گرفت.

تجلیلی اذعان کرد: مردم حرکات و اقدامات ما مسئولین را رصد می کنند و هر کجا کوتاهی صورت گرفت ما را رصد می کنند و باید پاسخگوی خدا و مردم باشیم که در این دولت و مجموعه حاکمیت، وزارت کشور، شورای تامین و مجموعه های امنیتی و اطلاعاتی در ارتباط با هرگونه فساد تا حصول نتیجه موضوعات را دنبال می کنند.

انتهای خبر/
چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۱۵
کد مطلب: 27018
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *