800
۰
رئیس هیئت بازی‌های روستایی و بومی و محلی سراوان:

جشنواره مادران و دختران در سراوان برگزار شد

رئیس هیئت بازی‌های روستایی و بومی محلی سراوان از برگزاری جشنواره مادران و دختران در این شهرستان خبر داد.
جشنواره مادران و دختران در سراوان برگزار شد
مصطفی دهواری در گفتگو با شستون بیان کرد: جشنواره مادران و دختران با حضور دانش‌آموزان مدارس مختلف سراوان به همراه مادرانشان با مشارکت اداره آموزش‌وپرورش و میزبانی مدرسه مهرآوران به مناسبت روز دانشجو و در راستای ارائه آموزش‌های لازم در خصوص شیوه صحیح تربیت کودکان و تضمین سلامت روان آنها، فرهنگ سازی انجام بازی‌های سالم و متفاوت والدین وکودکان و معرفی و شناساندن فرهنگ بومی و محلی برگزار شد.

وی افزود: در این جشنواره بازی‌های متنوع و مهیج از جمله چوب کشی، هفت سنگ، دارت، بولینگ و یک قل و دوقل انجام شد. رئیس هیئت بازی‌های روستایی و بومی و محلی ادامه داد: در رشته چوب کشی نازنین برحقچی مقام اول، سها قلندرزایی مقام دوم و رقیه بلوچ زهی مقام سوم را کسب کرد.

دهواری با بیان اینکه در رشته هفت سنگ مهارتی مریم علوی، زلیخا زومکزهی و نوا اربابی حائز کسب رتبه شدند، خاطر نشان کرد: در رشته بولینگ فوتبال النا دوراسران، پردیس حسین بر و حبیبه خدابنده به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

وی با بیان اینکه در رشته یه قل دوقل مهدیسا شهنوازی، کوثر سکورزهی و دیانا نصرت زهی مقام آوردند، تصریح کرد: همچنین در رشته دارت مقام اول کوثر حسینی و مقام دوم عصمت شادزهی و مقام سوم را وحیده جنگی زهی به دست آورد.

انتهای خبر/
شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۲۶
کد مطلب: 27020
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *