800
۰
امام‌جمعه اهل سنت گلشن

هدف از انجام اقدامات تروریستی برهم زدن امنیت عمومی است

امام‌جمعه اهل سنت گلشن گفت: انجام اقدامات تروریستی در سیستان و بلوچستان توسط دشمنان انقلاب اسلامی با هدف بزنم زدن امنیت عمومی و اختلاف میان شیعه و سنی انجام می‌شود.
هدف از انجام اقدامات تروریستی برهم زدن امنیت عمومی است
مولوی مجیب‌الرحمن‌ رئیسی در گفتگو با شستون بیان کرد: یکی از اهداف دشمن در طول تاریخ بالاخص دشمن معاصر در طول تاریخ انقلاب اسلامی این بوده که از هر ترفندی برای برهم‌زدن امنیت عمومی استفاده می‌کند و همچنین می‌خواد از هر طریق ممکن خسارات و ضربات را به نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد کند.

وی افزود: یکی از ترفندهایی که دشمن همیشه استفاده می‌کنند ایجاد اختلاف و تفرقه میان مسلمانان به خصوص دو فرقه بزرگ شیعه و سنی در کشورهای اسلامی است و می‌خواهند از این طریق جنگ مذهبی راه اندازی کنند.

امام‌جمعه‌ اهل سنت گلشن خاطرنشان کرد: حادثه اخیر که در مقر انتظامی راسک اتفاق افتاد که منجر به شهادت چندین تن از نیروهای انتظامی شد توسط هر انسانی که وجدان بیدار داشته باشد محکوم است.

مولوی مجیب الرحمن رئیسی ضمن محکومیت حادثه تروریستی در شهرستان راسک، تصریح کرد: چنین جنایاتی در راستای اهداف دشمن، صهیونیست و آمریکا انجام می‌شود و می‌خواهند از این طریق دشمن را خوشحال کنند.

وی اذعان کرد: از وقوع حادثه تروریستی راسک همه ملت ایران متاثر شدند و یک فاجعه بزرگی بود که رخ داد تعداد زیادی از عزیزان ما به شهادت رسیدن و مشاهده می‌کنیم آمریکا و رسانه‌های صهیونیستی به چه میزان از این حادثه ابراز خوشحالی کردند.

امام‌جمعه اهل سنت گلشن گفت: پس مشخص می‌شود این موارد نقشه‌های استکبار و افرادی که چنین جنایاتی را انجام می‌دهند از عوامل آنها هستند می‌خواهند امنیت استان را به هم زنند و میان شیعه و سنی اختلاف بیاندازند.

مولوی رئیسی خاطرنشان کرد: ریختن خون هیچ انسانی جایز نیست مگر اینکه مرتد شود یا عمل منافی اسلام انجام دهد و یا مرتکب قتل شده باشد.

انتهای خبر/
شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۱۰
کد مطلب: 27035
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *