800
۰
در راستای طرح یلدای مهدوی؛

۱۶۰۰ بسته معیشتی به نیازمندان سورانی اهدا شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیب و سوران گفت: ۱۶۰۰ بسته عیدانه شب یلدا بین خانواده‌های نیازمند در سطح شهرستان سیب و سوران به همت سپاه  سیب سوران توزیع شد.
۱۶۰۰ بسته معیشتی به نیازمندان سورانی اهدا شد
غلامعلی سهرابی در گفتگو با شستون بیان کرد: در راستای منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های حمایتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ۱۶۰۰ بسته عیدانه شب یلدا به ارزش هر بسته ۴ میلیون ریال بین خانواده‌های نیازمند با محوریت پایگاه‌های مقاومت و گروه‌های جهادی توزیع شد.

وی افزود: در تهیه بسته‌بندی و توزیع این بسته‌های معیشتی بسیج مساجد و محلات، بسیج سازندگی و جهاد کشاورزی شهرستان نقش بسزایی داشتند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیب و سوران کمک به نیازمندان در زمان‌های مختلف را یکی از راه‌های امید آفرینی در جامعه دانست و گفت: مردم عزیز کشورمان ولی‌نعمتان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و شایسته ارائه بهترین خدمات توسط خادمین خود هستند.

سهرابی تصریح کرد: این بسته‌ها شامل مواد غذایی، میوه و شیرینی و آجیل است و خیرین و اقشار مختلف بسیج و نهادهای دولتی نیز می‌توانند در این طرح خیرخواهانه مشارکت داشته باشند و از همه این عزیزان جهت مشارکت در طرح یلدای مهدوی دعوت به عمل می‌آید.

انتهای خبر/
پنجشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۱۶
کد مطلب: 27052
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *