800
۰
امام‌جمعه سراوان:

حاج‌قاسم سلیمانی یک شخصیت فراملی و فرا ایرانی است

امام‌جمعه سراوان گفت: حاج‌قاسم سلیمانی یک شخصیت فراملی و فرا ایرانی است و در دنیای اسلام و دنیای امروز اسم و راه او را به جهت دفاع از مظلومان و مقابله با ظالمان شناخته شده است.
حاج‌قاسم سلیمانی یک شخصیت فراملی و فرا ایرانی است
حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی بامری در گفتگو با شستون بیان کرد: شهید والامقام شهید حاج‌قاسم سلیمانی به جهت اخلاص، شهامت، شجاعت، بصیرت، ولایت‌مداری، محبت، تواضع و فروتنی در سطح عالی برجسته و نسبت به دیگران متمایز شد.

وی افزود: سردار سلیمانی در مسیر مجاهدت و پیروی از ولایت نیز در یک سطح بالا قرار داشت.

امام‌جمعه سراوان ادامه داد: حاج‌قاسم سلیمانی یک شخصیت فراملی و فرا ایرانی است و در دنیای اسلام و دنیای امروز اسم و راه او را به جهت دفاع از مظلومان و مقابله با ظالمان شناخته شده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بامری اضافه کرد: سردار سلیمانی در دنیای اسلام و جهان امروزی به اذن از امان و ولایت‌فقیه پرچم‌داری و فرماندهی کرد و در مقابل گروه‌های تروریستی، تندرو و متحجر ایستاد و شر آنها را از سر مردم سوریه، لبنان و عراق کم کرد.

وی تصریح کرد: همچنین حاج‌قاسم سلیمانی توطئه‌های شوم استکبار جهانی که برای آسیای غرب و دنیای اسلام داشت را خنثی ساخت و باعث بیداری مردم شد که مقابل آنها قرار گیرند و همه نقشه‌های آنها نقش‌برآب شد.

امام‌جمعه سراوان گفت: سردار سلیمانی یک شخصیت فراملی و چهره جهانی است و همه ایشان را به‌واسطه مجاهدت‌هایش نمی‌شناسند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بامری خاطرنشان کرد: در اوایل انقلاب اسلامی ایران و چه در زمان هشت سال جنگ تحمیلی و بعد از دفاع مقدس یکی از توطئه‌های دشمن این بود که بتواند جای‌جای ایران اسلامی را ناامن کند که یکی از آن مناطق جنوب شرق به‌ویژه استان سیستان و بلوچستان بود.

وی ادامه داد: با مسلح‌کردن گروه‌های تروریستی و ایجاد اختلاف در این منطقه شرارت ایجاد کرد؛ اما وجود سردار سلیمانی به فرماندهی سپاه قدس و سپاه ثارالله باعث شد مقابل این نقشه دشمن را بگیرد.

امام‌جمعه سراوان اذعان کرد: حاج‌قاسم نقش بسزایی در جمع‌آوری گروهک‌ها در مباحث مختلف داشت و این مجاهد نستوه نگاه ویژه‌ای به مردم و دلسوزی به سیستان و بلوچستان داشت.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بامری بیان مرد: وحدت و امنیت حاکم در جامعه را مدیون رشادت‌های حاج‌قاسم در این استان هستیم.

انتهای خبر/
شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۱۶
کد مطلب: 27132
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *