800
۰
به مناسبت ایام الله دهه فجر؛

۵ واحد مسکونی مددجویی کمیته‌امداد در سیب و سوران افتتاح شد

فرماندار سیب و سوران گفت: به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر ۵ واحد مسکونی مددجویان کمیته امام در شهرستان سیب و سوران افتتاح شد.
۵ واحد مسکونی مددجویی کمیته‌امداد در سیب و سوران افتتاح شد
فرشاد‌ گرگیج در‌گفتگو با شستون بیان‌کرد: به مناسبت ایام‌الله دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گلگون کفن که با خون خود درخت انقلاب اسلامی را آبیاری کردند، مزار شهدای این شهرستان عطر افشانی و غبارروبی شد.

وی با اشاره به برگزاری مراسم جشن بزرگداشت دهه فجر، افزود: در ادامه برنامه های ایام الله دهه فجر و افتتاح پروژه های عمرانی و کشاورزی پروژه آبرسانی پسکوه با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال افتتاح شد.

فرماندار سیب و سوران ادامه داد: همچنین افتتاح پروژه‌های جهاد کشاورزی در مناطق عشایری بخش پسکوه؛ استخر ذخیره آب و پرورش ماهی کله سهران، مرمت و بازسازی قنات سیاه گر، مرمت و بازسازی قنات قادر آباد، احداث کانال آبیاری عمومی قادر آباد از دیگر پروژه های بخش کشاورزی بوده است.

گرگیچ تصریح کرد: ۳۳۰ پروژه بخش کشاورزی با اعتباری بالغ بر ۷۵۰ میلیارد تومان در شهرستان در ایام الله دهه مبارکه فجر افتتاح و به بهره برداری می رسد.

وی خاطرنشان کرد: پنج واحد مسکن مدجویی کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) با اعتباری به مبلغ ۴ میلیارد و ۸۹۰ میلیون ریال نیز در ایام الله دهه فجر افتتاح شد.

انتهای خبر/
سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۹
کد مطلب: 27243
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *