800
۰
افتتاح بیمارستان صحرایی با حضور مسئولین سپاه؛

بیمارستان صحرایی در منطقه اسفندک سراوان افتتاح شد/خدمات رسانی به مرزنشینان توسط سپاه

همزمان با رزمایش بزرگ پیامبر اعظم(ص)در منطقه مرزی اسفندک شهرستان سراوان بیمارستان صحرایی توسط سپاه افتتاح شد.
بیمارستان
بیمارستان
به گزارش پایگاه خبری شستون محرومیت زدایی یکی از وظایف مهم قرارگاه خاتم الانبیا در کشور است. ایجاد و راه اندازی بیمارستان های صحرایی توسط سپاه از فعالیت های مهم قرارگاه خاتم الانبیا در جهت محرومیت زدایی و مردم داری است.تاکنون بیست ونه بیمارستان صحرایی در در سیستان و بلوچستان به بهره برداری رسیده است که بیش از یک میلیون و دویست هزار نفر در این بیمارستان خدمات رسانی شده اند.
سرهنگ غلامعلی کفاش در گفت وگو با یکی از رسانه ها رفع محرومیت و خدمت واقعی و صادقانه سپاه به مردم را از والاترین ارزش های راه اندازی این بیمارستان ها دانست و اظهار داشت: این بیمارستان به همت بهداری قرارگاه قدس جنوب شرق کشور در منطقه اسفندک شهرستان سراوان افتتاح و به مدت یک هفته به مردم منطقه به صورت رایگان خدمات می دهد.
وی با بیان اینکه پزشکان این بیمارستان از مرکز بهداری شمال شرق سپاه کشور(مشهد) به استان اعزام شده اند، ادامه داد: در این بیمارستان کلیه خدمات بهداشتی، کلینیکی، پاراکلینیکی، اتاق عمل، داروخانه،آزمایشگاه ، اورژانس، رادیولوژی، اطفال، جراحی قلب و عروق، زنان و زایمان و عفونت داخلی و ارتوپدی، چشم پزشکی ارائه می شود. سرهنگ کفاش گفت: همزمان با افتتاح این بیمارستان یک بیمارستان صحرایی دیگر نیز ویژه رزمایش پیامبر اعظم در بخش جالق شهرستان سراوان جهت پشتیبانی رزمایش افتتاح شده است.     انتهای پیام/
سه شنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۵۷
کد مطلب: 1052
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *