همسر شهید محمد بلوچ‌زنگیان؛

مسئولین خیابان ها را با نام شهدا مزین کنند

17 شهريور 1395 ساعت 15:42

مهر بی بی دهواری همسر شهید محمد بلوچ زنگیان از مسئولین خواست تا به خانواده شهدا توجه کنند و خیابان ها را با نام شهدا مزین کنند.


مهر بی بی دهواری همسر شهید محمد بلوچ زنگیان در گفت و گو با شستون با بیان اینکه شهید محمد بلوچ زنگیان دارای اخلاق خوب و مهربان بود، گفت: شهید به طاعات و عبادات خود بسیار توجه داشت.
وی با بیان اینکه هشت سال با شهید محمد بلوچ زنگیان زندگی کرده است، افزود: پسر خاله شهید خبر زخمی شدن شهید را در ابتدا به ما داده بود.
همسر شهید با اشاره به اینکه شهید محمد بلوچ زنگیان دارای دو فرند است، اظهار داشت: با وجود اینکه یتیم بودم بزرگ کردن فرزندان شهید بسیار مشکل بود.
وی با بیان اینکه در لحظه شنیدن شهادت همسرش بسیار ناراحت بوده است، بیان داشت: از طرفی خوشحال بودم که همسرم برای دفاع از ناموس و وطن خود به جبهه رفته است.
همسر شهید محمد بلوچ زنگیان در ادامه گفت گو افزود: محمدبلوچ برای ما یه قهرمان بود.
وی با اشاره به اینکه شهید محمد بلوچ زنگیان  در جنگ علیه کفر و باطل در اثر برخورد خمپاره در سال 60 شهید شده است، تصریح کرد: پیکر شهید در بوشهر به خاک سپرده شده است.
مهر بی بی دهواری همسر شهید محمد بلوچ زنگیان در پایان گفت: خواسته من از مسئولین این است که بیشتر به خانواده شهدا توجه کنند و اسم خیابان یا بلوار را به اسم شهید مزین کنند.
 
انتهای پیام/1675


کد مطلب: 2560

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/news/2560/مسئولین-خیابان-نام-شهدا-مزین-کنند

شستون
  https://shastoon.ir