800
۰
یاداشت؛

۹ دی تجلی ولایت‌مداری، تولی و تبری

روز نهم دی‌ماه در تاریخ انقلاب اسلامی به‌عنوان روز بصیرت تبدیل به یوم‌الله شد و ماندگار شد چرا که ۹ دی تجلی ولایت‌مداری، تولی و تبری بود.
۹ دی تجلی ولایت‌مداری، تولی و تبری
به گزارش پایگاه خبری شستون،‌ حماسه نهم دی‌ماه و حضور عاشورایی مردم حماسه‌ساز و ولایت‌مدار ایران اسلامی در راهپیمایی ۹ دی‌ماه ۱۳۸۸ نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی و برگ زرین دیگری در افتخارات مرد و زن ایرانی به‌حساب می‌آید.
 
 حماسه ۹ دی نماد عزت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد در برابر تمام دنیای آنها خواهند ایستاد.
 
روز نهم دی‌ماه در تاریخ انقلاب اسلامی به‌عنوان روز بصیرت تبدیل به یوم‌الله شد و ماندگار شد چرا که ۹ دی تجلی ولایت‌مداری، تولی و تبری بود.
 
 ۹ دی تجلی آیات فراوانی از قرآن بود و همان زمان رهبر معظم انقلاب فرمودند درود بر مردم و همه انسان‌هایی که آیات الهی را تجلی بخشیدند
 
 ۹ دی تجلی این آیه بود که مؤمنین همراه واقعی پیامبر (ص) را معرفی کرد که "محمد رسول‌الله و الذین معه أشداء علی الکفار رحماء بینهم" آری قرآن به ما یاد داد تولی بدون تبری فایده‌ای ندارد ولایت‌مداری بدون استکبارستیزی راه غلط است و همه اینها برکات ۹ دی است.
 
 خداوند متعال با انقلاب اسلامی و به دست این مردم اراده کرده نور خود را حاکم کند و باوجوداینکه سیزده سال از آن تاریخ‌گذشته اما نور انقلاب در جهان بیشتر شده و چراغ فتنه‌گران را خاموش کرده است.
 
 ۹ دی تجلی مؤمنین صادقی است که خداوند آن‌ها را ستوده که نه در میدان شبهه‌افکنی دشمن می‌لرزند و نه در میدان عمل. سستی در اندیشه پیدا نمی‌کنند و گرفتار تردید نمی‌شوند.
 
حماسه ۹ دی فقط یک گرامیداشت نیست؛ بلکه چراغ راه آینده و آموزشگاه بصیرت و ولایت‌مداری و ایستادگی در برابر دشمن است ۹ دی تجلی غیرت ملتی است که وقتی دید مقابل مقدسات، عاشورا و دین ایستاده‌اند همان جواب امام را دادند که فرمود اگر در مقابل همه دین ما بایستید در مقابل دنیای آنها خواهیم ایستاد.
 
 مقام معظم رهبری روشنگری و بصیرت را عامل پیروزی در مقابل فتنه‌گران و دنیاطلبان می‌دانند و فرمودند فتنه‌ها را باید با روشنگری خاموش کرد هر جا روشنگری باشد فتنه‌انگیز دستش کوتاه می‌شود.
 
فتنه انگیختن و بد دل کردن مردم نسبت به یکدیگر یکی از مواد برنامه‌ای است که دشمنان نسبت به این ملت در نظر دارند.
 
دنیاطلبان برای اینکه به مقاصد خودشان برسند در جامعه فتنه ایجاد می‌کنند جنگ‌ها و تبلیغات دروغین و سیاست‌بازی‌های ناجوانمردانه ایجاد می‌کنند که همگی ناشی از دنیاطلبی است.
 
 به قلم حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم بامری رئیس‌دفتر امام‌جمعه سراوان

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdcjmmevvuqem8z.fsfu.html
 
شنبه ۹ دی ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۲۶
کد مطلب: 27091
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *