با حضور جمعی از مسئولین؛

مدرسه 6 کلاسه تیز هوشان قلم چی در سراوان افتتاح شد+تصویر

27 آذر 1397 ساعت 13:23

مدرسه 6 کلاسه تیز هوشان قلم چی با مشارکت کانون علمی فرهنگی قلم چی و سازمان نوسازی در شهرستان سراوان افتتاح شد.


به گزارش شستون، سی و یکمین مدرسه قلم در شهرستان سراوان با حضور کاظم قلم چی بنیانگذار کانون علمی فرهنگی قلم چی، امام جمعه شهرستان، مدیر آموزش و پرورش، خیرین مدرسه ساز و جمعی از مسئولین افتتاح شد.
 مدرسه 6 کلاسه قلم چی که در مقطع متوسطه دوم دایر شده  با مساحت یک هزار و 340 متر مربع و با اعتبار بالغ بر دو میلیارد تومان در خیابان سید قطب شهرستان سراوان افتتاح شد.
حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری امام جمعه شهرستان سراوان گفت: مردم شهرستان سراوان دارای خصوصیات ویژه در بحث جبلان فکری و شعر بسیار سرشار هستند.
 وی با بیان اینکه سراوان دارای مردمانی مومن، باهوش، انقلابی، وطن دوست و وطن پرست است، افزود: افتتاح چنین مدارسی در سطح شهرستان سراوان زمینه ساز پرورش انسان های شایسته است.
 امام جمعه شهرستان سراوان ادامه داد: در آن سوی مرزها آشفتگی و آلودگی هایی  وجود دارد که اگر فضا برای تربیت و هدایت فرزندان ایجاد نشود، آلودگی های ایجاد شده توسط دشمنان گریبانگیر کل جامعه بشری می شود و هدایت گری درست از بین خواهد رفت.
کاظم قلم چی بنیانگذار کانون علمی فرهنگی قلم چی آموزش را یک عامل تعیین کننده دانست و گفت: تلاش برای کسب علم ، دانش و آگاهی مردم سیستان و بلوچستان و به ویژه شهرستان سراوان مایه مسرت است.

ایوب دهواری مدیر آموزش و پرورش شهرستان سراوان در حاشیه این مراسم گفت: انقلاب بزرگی درعرصه علمی و طوفان علمی در سراوان در کنکور 97 رخ داده است که با هدف گذاری با اعتماد به نفس دانش آموزان منجر به کسب رتبه های دو رقمی شد.
 


کد مطلب: 12904

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/report/12904/مدرسه-6-کلاسه-تیز-هوشان-قلم-چی-سراوان-افتتاح-تصویر

شستون
  https://shastoon.ir