800
۰
امام جمعه سراوان:

جنایت به شهادت رساندن رئیس پلیس آگاهی و همسرش بی‌پاسخ نخواهد ماند

امام جمعه سراوان گفت: جنایت بزدلانه و ناجوانمردانه به شهادت رساندن رئیس پلیس آگاهی سراوان و همسرش بی‌پاسخ نخواهد ماند و قعطا پاسخ محکمی داده خواهد شد.
جنایت به شهادت رساندن رئیس پلیس آگاهی و همسرش بی‌پاسخ نخواهد ماند
به گزارش پایگاه خبری شستون، سردار احمد مالدار به همراه جمعی از کارکنان سپاه شهرستانی سراوان به مناسب هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه با حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری امام جمعه شهرستان در مسجد جامع علی ابن ابی طالب(ع) دیدار کرد.

حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری امام جمعه سراوان بیان کرد: امیدواریم هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه یادآور مباحث عقیدتی و سیاسی در این نهاد مقدس باشد و به این دو مقوله به معنای واقعی کلمه پرداخته شود.

وی افزود: اگر سپاه پاسداران با همین قوت و قدرت ادامه دهد هدف نهایی انقلاب که تمدن سازی اسلامی است محقق خواهد شد.

امام جمعه سراوان ادامه داد: یاد شهید وارسته استاد ارجمند شهیدی که تفکر و اندیشه او تفکر و اندیشه جریان ساز بود را گرامی می‌داریم و امید است با مطالعه آثار شهید مطهری ترویج گر تفکر زییای وی باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین بامری خاطر نشان کرد: آیات نورانی قرآن کریم شفابخش و نجات دهنده هستند و ما را از ظلمات به سمت نو هدایت می‌کنند، اسلام دینی است که انسان را نجات می‌دهد پس ضروری است نسبت به اعمال و رفتار خود و از منظر عقیده به عنوان یک پاسدار و بسیجی دقت کافی را داشته باشیم چرا که امروز دشمن در فضای مجازی وعالم امروزی در حال ترویج بی‌دینی و بی‌حجابی است.

وی تصریح کرد: در چند روز اخیر سرهنگ علیرضا شهرکی رئیس پلیس آگاهی سراوان به همراه همسرش در سراوان به شهادت رسیدند؛ این حادثه دلخراش دل انسان‌های آزاده را به درد آورد، بی‌شک این جنایت بی‌پاسخ نخواخد ماند اما باید دقت داشته باشیم برخی‌ها به دنبال تفرقه افکنی و نفاق هستند مبادا به دشمنان اجازه دهیم از چنین موضوعاتی بهره برداری کنند.

احمد مالدار فرمانده سپاه شهرستانی سراوان نیز گفت: سرهنگ علیرضا شهرکی فرمانده پلیس آگاهی سراوان به همراه همسرش به شهادت رسید، ایشان با ایثارگری سالها در راستای رفع مشکلات به مجاهدت در شهرستان پرداخت در نهایت به فیض شهادت نائل آمد که شهادت این دلاورمرد را تسلیت عرض می‌نمایم.

وی افزود: سال گذشته برنامه‌های متنوعی از اعزام بسیجیان به مشهد مقدس تا جهاد تبیین در سپاه شهرستانی برگزار شد و زحمات فراوانی در این زمینه صورت گرفت که از زحمات تک تک افراد دخیل قدر دانی می‌کنم.

فرمانده سپاه شهرستانی سراوان خاطر نشان کرد: طبق مسائلی که سال گذشته رخ داد تجاربی را کسب کردیم، نقاط قوت و ضعف‌هایی نیز داشتیم که در سال جدید تلاش می‌کنیم نقاط قوت را تقویت و نقاط ضعف را مرتفع سازیم.

مالدار تصریح کرد: دشمن به دنبال این است که میان مردم و سپاه فاصله ایجاد کند بنابراین لازم است آگاهی و هوشیاری لازم را در این زمینه داشته باشیم سپاه یک نهاد مردمی و از مردم جدا نیست.

انتهای خبر/
سه شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۲۴
کد مطلب: 26431
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *