به مناسبت هفته بسیج سازندگی انجام شد؛

برگزاری رزمایش جهادگران فاطمیون۳ در سراوان/ از اعزام گروه های جهادی پزشکی تا ساخت منازل محرومین

21 ارديبهشت 1402 ساعت 20:38

به مناسبت هفته بسیج سازندگی رزمایش جهادگران فاطمیون۳ با حضور گروه های جهادی در سراوان برگزار شد.


به گزارش پایگاه خبری شستون، رزمایش جهادگران فاطمیون۳ با حضور گروه های جهادی و بسیجیان خواهر و برادر در سپاه شهرستانی سراوان برگزار شد.

سردار احمد مالدار فرمانده سپاه شهرستانی سراوان در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد: از تلاش‌ها و زحمات شبانه روزی گروه‌های جهادی که در عرصه‌های مختلف در این منطقه از کشور فعالیت دارند قدردانی می کنم.

وی افزود: گروه‌های جهادی در این شهرستان در زمینه عمران‌، آبادانی، سازندگی، هرس نخیلات، بسته‌بندی محصول خرما، ویزیت رایگان، مشاوره، توزیع غذای گرم، بسته های معیشتی، البسه و نوشت افزار فعالیت دارند.

فرمانده سپاه شهرستانی سراوان ادامه داد: با آغاز هفته بسیج سازندگی در سراوان رژه خودرویی (آمبولانس) با همکاری بسیج سازندگی و بسیج جامعه پزشکی صورت گرفت و همچنین چهار گروه جهادی شامل سه پزشک عمومی، دندانپزشک و ماما در حاشیه شهر سراوان به مدت پنج روز به ویزیت رایگان بیماران نیازمندان پرداختند. 

مالدار خاطر‌نشان‌کرد: اردوی جهادی یک روزه کمک به ساخت منزل محرومین و نیازمندان توسط گروه جهادی شهید حجازی سپاه شهرستانی سراوان در روستای قادر آباد ناهوک نیز به مناسبت هفته بسیج سازندگی انجام شد.

وی تصریح کرد: توزیع ۵۰۰ سبد غذایی  میان نیازمندان و ۷۰۰ کیف میان دانش آموزان بخش مهرگان در راستای مواسات و همدلی نیز از دیگر اقدامات گروه های جهادی بوده است.

انتهای خبر/


کد مطلب: 26456

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/report/26456/برگزاری-رزمایش-جهادگران-فاطمیون۳-سراوان-اعزام-گروه-های-جهادی-پزشکی-ساخت-منازل-محرومین

شستون
  https://shastoon.ir