800
۰
در همایش شیرخوارگان حسینی مطرح شد؛

حضرت علی اصغر (ع) دلیل حقانیت پیام امام حسین (ع) است/ پیشرفت کشور در گرو داشتن نیروی کار جوان

همایش شیرخوارگان حسینی همزمان با سراسر کشور در سراوان سیستان و بلوچستان برگزار شد.
حضرت علی اصغر (ع) دلیل حقانیت پیام امام حسین (ع) است/ پیشرفت کشور در گرو داشتن نیروی کار جوان
به گزارش پایگاه خبری شستون، همزمان با سراسر کشور و در اولین جمعه ماه محرم الحرام همایش شیرخوارگان حسینی با حضور حضور حجت الاسلام سید مسعود فاطمی مبلغ مذهبی و مادران و کودکان در مهدیه سراوان برگزار شد.

حجت‌الاسلام سید مسعود فاطمی مبلغ مذهبی در این همایش بیان کرد: فرزند آوری مورد تاکید و از سفارشات با اهمیت دین مبین اسلام، پیامبر (ص) و اهل بیت (ع) بوده است.

وی ضمن توصیه به مادران که برای اعتلای دین مبین اسلام قدر بردارند و جهاد کنند، ادامه داد: دشمن می‌خواهد که ایران اسلامی ضعیف شود و پیشرفت نداشته باشد به همین جهت تلاش می‌کند و با تبلیغات فراوان قصد دارد جمعیت کشور را رو به پیری ببرد مشکلی که هم اکنون کشورهای غربی و اروپایی به آن گرفتار هستند.

این مبلغ مذهبی گفت:  اگر ما نیز به این وضعیت ادامه دهیم قطعا به مشکل پیری جمعیت گرفتار خواهیم شد اما اگر می‌خواهیم کشور پیشرفته و توسعه یافته داشته باشیم باید نیروی کار جوان داشته باشیم.

حجت‌الاسلام فاطمی خاطر نشان کرد:  اگر رشد جمعیت کشور منفی باشد قطعا پیشرفت حاصل نمی‌شود، شاید برخی‌ها بگویند مشکل اقتصادی و تورم وجود دارد، بله ما نیز منکر مشکلات اقتصادی و معیشتی نیستیم اما با توکل و امید به خداوند متعال معضلات مرتفع خواهد شد.

وی با اشاره به ثواب و برکات فرزند آوری در کلام رسول اکرم (ص) و ائمه اطهار (ع)، اذعان کرد: مهم ترین مشکل در بحث فرزند آوری ناامیدی از رحمت و رزق آوری خداوند متعال است، اگر تقوا و توکل به خدا داشته باشیم خدا ما را بی‌نیاز می‌سازد.

حجت‌الاسلام فاطمی با بیان اینکه نیروی کار جوان مایه اقتدار کشور است، تصریح کرد: اگر در باب فرزند آوری غفلت داشته باشیم قطعا در آینده دچار مشکل خواهیم شد و سر از خانه سالمندان در خواهیم آورد.

وی خاطر نشان کرد: دلیل حقانیت پیام امام حسین (ع) طفل ۶ ماهه ایشان باب الحوائج حضرت علی اصغر (ع) است.

حجت‌الاسلام فاطمی اذعان کرد: امروز هر حاجتی دارید از باب الحوائج حضرت علی اصغر (ع) طفل شیرخواره امام حسین (ع) بخواهیم که با دستان کوچک خود گره های بزرگ بسیاری از حاجتمندان را باز کرده است.

لازم به ذکر است؛ روضه خوانی و مدیحه سرایی در باب شهادت طفل ۶ ماهه دشت کربلا از دیگر برنامه‌های همایش شیرخوارگان حسینی در سراوان بود.

انتهای خبر/
جمعه ۳۰ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۴۰
کد مطلب: 26651
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *