800
۰
مسئول کانون و کمیسیون امور بانوان فرمانداری سراوان مطرح کرد:

غنی سازی اواقات فراغت با هدف کارآفرینی انجام می‌شود

مسئول کانون و کمیسیون امور بانوان فرمانداری سراوان گفت: اوقات فراغت تابستانی فرصتی برای دانش آموزان است تا استعدادها و توانمندی‌های خود در زمینه‌های مهارتی را با فراگیری آموزش‌های عملی فنی و حرفه‌ای شکوفا کنند تا در آینده زمینه اشتغال و کار آفرینی برای آنها در جامعه فراهم باشد.
غنی سازی اواقات فراغت با هدف کارآفرینی انجام می‌شود
به گزارش پایگاه خبری شستون، با تعطیلی مدارس دانش آموزان زمان بیشتری را برای فراغت دارند از این رو برای استفاده بهینه از این زمان باید برنامه ریزی مناسبی صورت گیرد تا به بطالت سپری نشود.

برخی از والیدن با تعطیلی مدارس و آغاز فصل تابستان فرزندان خود را در کلاس‌های تابستانه ورزشی، هنری، علمی و پژوهشی ثبت نام می‌کنند تا بازتابی مناسب در شخصیت آنها داشته باشد.

این روزها که فضای مجازی به خانه‌ها نفوذ کرده و دشمن از طریق در تلاش است که بتواند افکار و ذائقه فرزندان ایرانی را تغییر دارد غنی سازی اوقات فراغت می‌تواند موثر باشد.

از سوی دیگر استفاده بیش از اندازه از فضای مجازی می‌تواند باعث افسردگی افراد شود به همین دلیل حضور در کلاس‌ها و فعالیت‌های فرهنگی، هنری، ورزشی و مذهبی می‌تواند در پویایی کودکان و نوجوانان تاثیرگذار باشد.

گل ثنا ارباب مسئول کانون و کمسیون امور بانوان فرمانداری سراوان به خبرنگار ما گفت: اوقات فراغت، بهترین فرصت برای کسب مهارت‌هایی است که در دوران مدرسه به دلیل مشغولیت به تحصیل، فرصت فراگرفتن آن برای دانش آموزان وجود ندارد و برنامه ریزی اصولی این ایام و توجه به علایق و استعدادهای دانش آموزان می‌تواند زمینه ساز بیشترین بهره وری و بازدهی مثبت از تعطیلات تابستانی باشد.

وی افزود: اوقات فراغت تابستانی فرصتی برای دانش آموزان است تا استعدادها و توانمندی‌های خود در زمینه‌های مهارتی را با فراگیری آموزش‌های عملی فنی و حرفه‌ای شکوفا کنند تا در آینده زمینه اشتغال و کار آفرینی برای آنها در جامعه فراهم باشد.

مسئول کانون و کمیسیون امور بانوان فرمانداری سراوان ادامه داد: به همین منظور کلاس‌های اوقات فراغت تابستانه خیاطی، سوزن دوزی، سکه دورزی، سفالگری، کریشی (قلاب بافی)، زیور آلات سنتی، پلیواز دوزی برای دانش آموزان دختر و بانوان برنامه ریزی شده است.

ارباب خاطر نشان کرد: ثبت نام از دانش آموزان دختر و بانوان سطح شهر انجام شده و کلاس‌های آموزشی در راستای توانمند سازی و غنی سازی اوقات فراغت با مربیان مجرب در حال برگزاری است.

انتهای خبر/
يکشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۵۲
کد مطلب: 26656
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *