800
۰
در دیدار با امام‌جمعه سراوان مطرح شد؛

تلاش دشمن برای کم‌رنگ‌شدن ارزش‌های انقلاب اسلامی

امام‌جمعه سراوان گفت: دشمن تلاش می‌کند تا ارزش‌های انقلاب اسلامی در اذهان کم‌رنگ شد و این موضوع را به طرق مختلف و در فضاهای شیطانی دنبال می‌کند.
تلاش دشمن برای کم‌رنگ‌شدن ارزش‌های انقلاب اسلامی
به گزارش پایگاه خبری شستون، پیش از ظهر امروز اعضای ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس با امام‌جمعه شهرستان سراوان دیدار کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی بامری امام‌جمعه سراوان در این دیدار بیان کرد: در دفاع مقدس افرادی مجاهدانه تلاش کردند و صفحه جدیدی را برای ما در مسیر بندگی ایجاد کردند، چهره‌های زیبایی در دفاع مقدس خوش درخشیدن و ماندگار شدند.

وی افزود: افرادی که در دفاع مقدس برای رضای خدای متعال، شریعت و اسلام مجاهدت کردند دارای استقامت فکری و استقامت عملی بودند.

امام‌جمعه سراوان ادامه داد: شاید فرد فاسد و ناخلف نیز در این نظام دارای مسئولیت باشد؛ اما حقیقت این نظام و انقلاب پاک است و مسیر آن مسیر پیامبر (ص)، امیر المومنین (ع) و امام حسین (ع) است. عملکرد چند مسئول نباید ما را از حقیقت این نظام دور سازد و در دل و ذهن تزلزل ایجاد کند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بامری تصریح کرد: تمامی رزمندگان در دفاع مقدس به جهاد یقین داشتند به شهادت عشق می‌ورزیدند، امام را به‌عنوان ولی خدا و جانشین پیغمبر (امام به معنای پیشوا؛ شبهه معصوم در عصر ما) قبول داشتند، امام (ره) در عصر ما برای احیای اسلام تحول ایجاد کرد.

وی تصریح کرد: امروزه به انقلاب اسلامی در فضاهای شیطانی که دشمن ایجاد کرده هجمه وارد می‌شود تا راه عزتمندی و دستاوردها و ارزش‌های انقلاب اسلامی کم‌رنگ و در اذهان نسبت به انقلاب خدشه وارد شود؛ اما عربده‌کشان عالم امروز به‌زانو درآمده‌اند.

امام‌جمعه سراوان ادامه داد: اغتشاشاتی که در کشور رخ می‌دهد به دلیل این است که ارزش‌ها در اندیشه مردم کم‌رنگ شود و ضدارزش و فساد رشد و انسان‌ها در مسیر شیطانی حرکت کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بامری اذعان کرد: امروز همه ما وظیفه داریم و به‌عنوان رسالت باید برای رفاه حال مردم تلاش کنیم نباید اجازه دهیم برخی از صاحبان امتیاز مردم را در مضیقه قرار دهند، شایسته نیست مردم ما در صف بنزین، گاز و نان باشند، اگر در شهرستان همگرایی وجود داشته باشد مشکلات مردم مرتفع خواهد شد.

وی ادامه داد: باید با تمام وجود برای مردم کار کنیم، در چهل و چهار سالی که از عمر بابرکت انقلاب اسلامی می‌گذرد معجزاتی مشاهده کردیم که نشان از حقیقت انقلاب دارد، لذا باید این موارد در هفته دفاع مقدس برای نسل جوان تبیین شود.

علی ثمره حسینی فرمانده سپاه شهرستانی سراوان در این جلسه ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، بیان کرد: در آستانه چهل و سومین سالگرد هفته دفاع مقدس قرار داریم که برای گرامیداشت این هفته برنامه‌های متنوعی در نظر گرفته شده و در طول هفته با همکاری پایگاه و حوزه‌های مقاومت بسیج برگزار خواهد شد.

وی افزود: فضاسازی سطح شهر متناسب با این هفته از جمله برنامه‌های مهم به شمار می‌رود تا شهر رنگ و بوی دفاع مقدس به خود گیرد و یادآور رشادت‌ها، جان‌فشانی و از خودگذشتگی رزمندگانی باشد که برای نظام و انقلاب جان خود را فدا کردند.

فرمانده سپاه شهرستانی سراوان گفت: رژه خودرویی و موتوری، همایش پیاده‌روی خانوادگی، صبحگاه مشترک، افتتاح نمایشگاه دفاع مقدس، نواخته شدن زنگ مهر و مقاومت از جمله برنامه‌های شاخص این هفته خواهد بود.

ثمره حسینی با اشاره به دیدار پیش‌کسوتان با رهبر معظم انقلاب و تجلیل از ۱۳ نفر از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در سراوان با حضور مسئولین، خاطرنشان کرد: دیدار و سرکشی از خانواده معظم شهدا از دیگر برنامه‌های محوری این هفته است، از سوی دیگر از وظایف مهم ما این است که در بین خانواده شهدا و رزمندگان حضور یابیم، دلجویی کنیم و قدردان خانواده‌های شهدا باشیم چرا که استمرار انقلاب به‌واسطه خون پاک شهداست.

وی همایش جوانان نقش‌آفرین در بیانیه گام دوم انقلاب را مهم دانست و ادامه داد: تلاش کردیم تا در برنامه‌های هفته دفاع مقدس جوانان را محور قرار دهیم چرا که دشمن این روزها بر روی جوانان و نوجوانان سرمایه‌گذاری کرده است.

فرمانده سپاه شهرستانی سراوان با اشاره به اینکه شعار هفته دفاع مقدس «ما متحدیم» است، گفت: دیدار از مدافعان سلامت، پرستاران، بهیاران، اهدای خون، کارگاه‌های مهارت‌آموزی برای خانواده‌ها، یادواره شهدای زن و نقش‌زن در دفاع مقدس، برگزاری‌های کلاس‌های سواد رسانه‌ای و شب‌شعر از دیگر برنامه‌های کلیدی هفته دفاع مقدس در سراوان است.

لازم به ذکر است: اعضای ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس به همراه امام‌جمعه سراوان ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب اسلامی مزار شهدای پرستوهای گمنام را غبارروبی و عطرافشانی کردند.

انتهای خبر/
پنجشنبه ۳۰ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۱۷
کد مطلب: 26746
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *