800
۰
به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی؛

یادواره شهدای دانش‌آموزی در مهرستان برگزار شد

یادواره شهدای دانش‌آموزی در مهرستان برگزار شد.
یادواره شهدای دانش‌آموزی در مهرستان برگزار شد
به گزارش پایگاه خبری شستون، در سومین روز از گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموزی، یادواره شهدای دانش‌آموز با حضور دانش‌آموزان، علما، اعضای شورای اداری و شورای تأمین، فرهنگیان، معتمدین و متنفذین در محل مسجد امام حسین (ع) شهرستان مهرستان برگزار شد.

سید علیرضا میری بنجار دبیر ستاد گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموزی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا خصوصاً شهدای دانش‌آموزی اظهار کرد: شهید حسین فهمیده که در تاریخ انقلاب جز حماسه‌آفرینان قهرمانان ایران و علمدار شهدای دانش‌آموزی کشورمان است که این هفته در تاریخ ایران به نام او و شهدای دانش‌آموز ثبت و گرامی داشته می‌شود.

ناصردُرازهی رئیس ستاد گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموزی در این مراسم ضمن محاکمه جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین خصوصاً کودکان بی‌دفاع، گفت: متأسفانه این روزها شاهد بی‌سابقه‌ترین جنایات این رژیم ملعون در طی ۷ دهه ظلمت بر مردمان بیت‌المقدس هستیم که سازمان‌های بین‌المللی سکوت ننگینی اختیار کرده و نشستند این نسل‌کشی را تماشا می‌کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین وحید خوش‌رو مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه مهرستان از شهید سبیل اخلاقی یادکرد و گفت: سبیل اخلاقی جوان‌ترین شهید دوران دفاع مقدس از نیک‌شهر است که در صف شهدای دانش‌آموزی قرار دارد و افتخار سیستان و بلوچستان است و دانش‌آموزان باید آن‌ها را اسوه و الگوی خود قرار دهند.

گفتنی است در این مراسم از چند نفر دانش‌آموز تجلیل به عمل آمد و در پایان دانش‌آموزان مسئولین به‌اتفاق فرهنگیان، معتمدین برای تجدید میثاق با شهدا به گلزار شهدا رفتند و مراسم غبارروبی و عطرافشانی را انجام دادند.
انتهای خبر/
چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۲۵
کد مطلب: 26875
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *