800
۰
فرماندار مهرستان:

برگزاری یادواره شهدا یعنی عهد و پیمان دوباره با انقلاب

فرماندار مهرستان گفت: برگزاری یادواره برای شهدای گلگون‌کفنان یعنی عهد و پیمان دوباره با آنها و انقلاب و همچنین یادآوری رشادت‌های آنان برای نسل جوان است.
برگزاری یادواره شهدا یعنی عهد و پیمان دوباره با انقلاب
به گزارش پایگاه خبری شستون، ناصر دُرازهی در مراسم یادواره شهید امیرحمزه سپاهی که در روستای چگرد و با حضور اعضای ستاد گرامیداشت هفته بسیج، معتمدین، متنفذین، بسیجیان، جوانان و عموم مردم شهیدپرور روستا برای شهید امیرحمزه سپاهی برگزار شد، گفت: شهید سپاهی از فرزندان بلوچ و آبروی روستای چگرد و شهرستان شهیدپرور مهرستان است و برگزاری یادواره برای این گلگون‌کفنان یعنی عهد و پیمان دوباره با آنها و انقلاب و همچنین یادآوری رشادت‌های آنان برای نسل جوان است.

سید علیرضا میری بنجار دبیر ستاد گرامیداشت هفته بسیج به رشادت‌های شهید اشاره داشت و افزود: شهید امیرحمزه سپاهی از شهدای دوران دفاع مقدس شهرستان و تنها شهید روستا است که با دعوت خانواده محترم شهید بزرگوار و مردم شهیدپرور افتخار این را داشتیم که برای شهید عزیز یادواره برگزار کنیم چرا که ما هرچه داریم از خون مبارک شهیدان وطن است.

اسحاق هاشمزهی بخشدار بخش مرکزی مهرستان در این مراسم بیان کرد: برگزاری یادواره شهدای کمترین کاری است که ما برای آنها انجام می‌دهیم و آشنایی نسل جدید با آرمان‌ها و جان‌فشانی شهدا در جنگ‌های ترکیب دشمن که با فضای مجازی اذهان آنها را مشغول اهداف شوم خود کرده‌اند بسیار واجب است و فرزندان ما بدانند که این امنیت و آسایش را مدیون خون مبارک آن عزیزان هستیم.

گفتنی است؛ مسئولین و مردم نیز مزار شهید را غبارروبی و عطرافشانی کردند و در پایان از خانواده محترم این شهید بزرگوار با لوح سپاس تجلیل کردند.
انتهای خبر/
چهارشنبه ۱ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۳۰
کد مطلب: 26976
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *