800
۰
جانشین فرمانده سپاه سلمان:

شور شهادت همچنان ادامه دارد

جانشین فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در دیدار با خانواده شهید محمد اسلام زومکزهی گفت: شهدا گرچه سالیان قبل به شهادت رسیدند؛ اما همچنان شور شهادت و ایثار در میان ما وجود دارد.
شور شهادت همچنان ادامه دارد
به گزارش پایگاه خبری شستون؛ سردار پرویز آبسالان در دیدار با خانواده شهید محمد اسلام زومکزهی بیان کرد: خاصیت فداشدن در راه خدا این است که انسانی جان خود را صرف می‌کند برای یک هدف و مقصد الهی و خدای متعال هم در پاسخ به این ایثار و گذشت بزرگ، حضور او را در ملّت او تداوم می‌بخشد و یاد، فکر و آرمان او زنده می‌ماند.

وی ادامه داد: اگر این شهادت‌ها نبود، اگر این فداکاری‌ها نبود، این نظام باقی نمی‌ماند؛ انقلاب اسلامی مورد تهاجم و طوفان‌های سخت از سمت دشمنان قرار گرفته است.

جانشین فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان افزود: بنا بر فرموده مقام معظم رهبری زنده نگه‌داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست؛ لذا وظیفه داریم به‌پاس صبوری و شکیبایی خانواده معظم شهدا به مناسبت‌های مختلف دیدار و دلجویی داشته باشیم.
آبسالان خاطرنشان کرد: یاد، افتخارات، عزت شهدا را همه باید نصب العین خودشان قرار بدهند و ترویج گر فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه باشیم.

وی تصریح کرد: هدیه شهادت را خدا به چه کسی می‌دهد؟ خدا این هدیه را ارزان نمی‌دهد؛ به کسانی می‌دهد که در راه او مجاهدت کنند.

انتهای خبر/
چهارشنبه ۱ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۴۱
کد مطلب: 26971
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *