800
۰
جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

حضرت زینب (س) عظمت و قدرت زنان را به همگان نشان داد

جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: زینب کبریٰ (س) توانست علوّ مرتبه زن و عظمت قدرت روحی و عقلانی و معنوی زن را در کاخ یزید با تبیین آنچه در قیام سرخ عاشورا رخ داد را نشان دهد.
حضرت زینب (س) عظمت و قدرت زنان را به همگان نشان داد
به گزارش پایگاه خبری شستون؛ جانشین فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در تجلیل از پرستاران به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار در شهرستان سیب و سوران بیان کرد: به کوری چشم آن کسانی که چه در آن زمان، چه در دورهٔ ما هر کدام به نحوی جنس زن را تحقیر می‌کردند و می‌کنند، زینب کبریٰ (س) توانست علوّ مرتبه زن و عظمت قدرت روحی و عقلانی و معنوی زن را در کاخ یزید با تبیین آنچه در قیام سرخ عاشورا رخ داد را نشان دهد.

وی افزود: زینب کبریٰ (سلام‌الله) توانست به همه تاریخ و همه جهان نشان بدهد ظرفیّت روحی و عقلی عظیمِ جنس زن را؛ این خیلی مهم است؛ ما می‌توانیم حضرت زینب (س) را الگوی خود در جهان تبیین بدانیم چرا که در آن زمان و در کاخ یزید به‌خوبی وقایع رخ‌داده در نهضت سرخ عاشورا را تبیین کرد که باعث ماندگاری قیام امام حسین (ع) شد.

جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: دورانی بود که زنان را تحقیر می‌کردند؛ اما اسلام به زن عظمت و حرمت داد؛ امروز زنان زیادی در جامعه حضور دارند که موفقیت‌های چشمگیری را به ارمغان آورده‌اند، برخی‌های می‌خواستند عزت و حیا را از زنان ما بگیرند؛ اما زنان ایران اسلامی بصیر و آگاه هستند و همین امر باعث خنثی‌سازی توطئه دشمنان شد.


ایوب کرد تمینی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیب و سوران گزارشی در خصوص فعالیت‌های شبکه بهداشت و درمان در شهرستان سیب و سوران داد و از فرمانده سپاه و بسیجیان که در مسائل بهداشتی خصوصاً در زمان کرونا همکاری داشتند قدردانی کرد.

انتهای خبر/
پنجشنبه ۲ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۵۵
کد مطلب: 26982
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *