800
۰
دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر سیستان و بلوچستان:

بسیج، میدان‌دار حفظ انقلاب اسلامی است

همایش نمایش اقتدار بسیجیان با حضور پرشور و گسترده بسیجیان در سراوان برگزار شد.
بسیج، میدان‌دار حفظ انقلاب اسلامی است
به گزارش پایگاه خبری شستون، محسن اکبری در همایش اقتدار بسیجیان که به مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان تاریخی حضرت امام (ره) با حضور امام‌جمعه سراوان، فرمانده سپاه شهرستانی و بسیجیان در استادیوم ورزشی شهید حسین بر شهرستان برگزار شد، بیان کرد: بهترین تدبیر امام راحل این بود که فرمودند مردمی که انقلاب کردند خودشان حافظ انقلاب باشند، در میدان باشند و این میدان‌داری در جهت رشد و شکوفایی انسان‌ها کارکرد داشته باشد و امروز بسیج انقلاب اسلامی را بیمه کرده است.

وی افزود: زیباترین و معنوی‌ترین صحبت‌های امام راحل و مقام معظم رهبری بعد از شهدا متعلق به بسیج است.

دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر استان ادامه داد:جنگ یکی از عرصه‌ها بود که اگر بسیج وارد میدان دفاع نمی‌شد آیا انقلاب اسلامی این وضعیت را داشت؟ دشمن جسارت کرد به بهانه قرارداد الجزایر به کشور حمله کرد، لحظه‌ای دفاع محقق شد که مردم در عرصه دفاع حضور پیدا کردند و با حضور مردم جنگ تثبیت شد.

اکبری اضافه کرد: دشمن نیامده بود که برود؛ اما با حضور مردم مجبور به رفتن شد، استکبار جهانی و دشمنان انقلاب تنها جایی که منافع مشترک داشتند ازبین‌بردن انقلاب اسلامی بود، شرق و غرب به این نتیجه رسیدند انقلاب اسلامی نباید باشد اگر باشد خاری بر چشم آنها خواهد بود.

وی تصریح کرد: دنیا بسیج شده بود انقلاب اسلامی را از بین ببرد؛ اما خدا خواست و ماندیم، امام راحل این خواسته خدا را به‌درستی مدیریت کرد، انسانی که خدایی بود و خدایی فکر می‌کند به عشقش جوانی که پای درس بود هنوز جنگ نیاموخته بود، وارد لایه‌های جنگی شد، نماز شب می‌خواند، به دشمن می‌تاخت، صحنه جنگ را تغییر دادند، دفاع را تبدیل به حرکت هجومی کردند و دشمن قدم‌به‌قدم عقب رفت.

اکبری با بیان اینکه بسیج میدان‌دار شد برای حفظ انقلاب اسلامی، اذعان کرد: امروز اگر مدیر، وزیر و یا رئیس‌جمهور توانمند باشد می‌گویند که بسیجی است و این ارزش برای آن مسئول محسوب می‌شود چرا که بسیجی فکر می‌کنید و خود را خدمتگزار مردم می‌داند.

وی گفت: به خود بیابید که امروز نام بسیج بر شما نهاده شده، شما لشکر مخلص خدا هستید، لشکر مخلص خدا آسیب‌پذیر نیست امروز روح و روان و کارکرد فرهنگی شما در دنیا تأثیر گذاشته و روحیه مقاومت در دنیا دمیده شده است.

به گفته این مقام مسئول بسیجیان برای حفظ انقلاب اسلامی باخدا معامله کردند.

اکبری اضافه کرد: اتحاد و انسجام یکی از رموز بسیج است، اتحاد رمز توفیق برای اسلام است که با حضور بسیج محقق شده است، امروز در غزه به صف صهیونیستی می‌زند می‌گویند روحیه مقاومت و بسیجی است.

وی با اشاره به اینکه امروز بهترین متخصصان، کارآفرینان، متعلق به بسیجیان است، ادامه داد: روزی در کشور به ما موشک زدند، سیم‌خاردار را با مشقت تأمین می‌کردیم؛ اما این روحیه که باید با جهاد خودمان را تأمین کنیم جوانان انقلاب اسلامی را واداشت به سمت ساخت‌وساز بروند که در همه عرصه‌های تولید پیشرفت کردند.

دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر استان بیان‌کردن: امروز موشک‌هایی داریم که در ارتفاع بالای جو تغییر وضعیت می‌دهد و به محل‌های دشمن می‌زند، این از تفکر جوان انقلابی مثل شهید طهرانی مقدم شکل می‌گیرد.

اکبری اضافه کرد: امروز فرهنگ بسیجی در دنیا در مقابل فرهنگ کثیف غرب ایستاده است، روحیه غربی که در بعضی از مسئولین ساری و جاری شده بود، جایگزین آن روحیه انقلابی و بسیجی شده است.

وی خاطرنشان کرد: دشمن امروز نمی‌تواند تعرض کند چرا که با لایه موزاییکی دفاعی مواجه می‌شود، هر خانه، اداره، مدرسه و هر روستا آماده برای مبارزه با دشمن هستند، امروز کشور بیمه شده، پیمان باخدا بستیم و محکم ایستاده‌ایم در این مسیر شهید دادیم؛ اما فرمان ولی را اجرا کردیم.

به گفته این مقام مسئول اتحاد و انسجام یکی از بزرگ‌ترین معروفات در این استان است، یکی از منکراتی که در استان صدمه وارد کرده قاچاق مواد مخدر است، این موضوع را برای جوانان ترسیم کنیم که آسیب از فرد شروع می‌شود تا اجتماع حتی نیروهای دولتی که سلامتی آنها را به خطر می‌اندازیم.

اکبری تصریح کرد: سعی کنیم معروفات الهی که گاهی به فراموشی سپرده شده تقویت کنیم این امر خداست و از منکراتی که خدا ما را نهی کرده کم کنیم، خدمتگزاری جز معروفات است باید توسعه و گسترش دهیم.

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdcaumn6y49nim1.k5k4.html
 
جمعه ۳ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۴۷
کد مطلب: 26989
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *