800
۰
به مناسبت هفته بسیج؛

پایگاه محلات بسیج جامعه زنان در مهرستان افتتاح شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان گفت: در ادامه افتتاحیه پایگاه‌های بسیج در مهرستان یک پایگاه بسیج محلات در این شهرستان افتتاح شد.
پایگاه محلات بسیج جامعه زنان در مهرستان افتتاح شد
سیدعلیرضا میری بنجار در گفتگو با شستون بیان کرد: به مناسبت هفته مبارک بسیج و در ادامه افتتاحیه پایگاه‌های بسیج یک پایگاه ادارات از بسیج اقشار و یک پایگاه محلات از بسیج جامعه زنان با حضور سردار پرویز آبسالان جانشین سپاه سلمان سیستان‌وبلوچستان و اعضای شورای اداری در بخش مرکزی مهرستان افتتاح شدند.
 
وی افزود: به مناسبت گرامیداشت هفته مبارک بسیج باتوجه به درخواست‌های مردم شريف مهرستان پایگاه‌های زیادی از همه اقشار بسیج در سطح بخش‌ها و شهرستان افتتاح شد.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهرستان ادامه داد: پایگاه‌ بسیج خواهران به‌نام سلاله اطهر و در محله میرآباد و پایگا بسیج ادارات به‌نام شهید حسن عباس پور که وزیر نیروی دولت شهید رجایی بود در اداره برق شهرستان مهرستان افتتاح شد.
 
ناصردُرازهی فرماندار شهرستان بابت افتتاح پایگاه‌های بسیج به ویژه پایگاه‌های بسیج ادارات تشکر کرد و گفت:‌ انقلاب را امام راحل با مکتب بسیج مردمی به پیروزی رساند و لازم است که در ادارات پایگاه بسیج افتتاح گردد و مسئولین این نهاد را برای جهاد خدمت رسانی به مردم الگوی خود قرار دهند.
 
گفتنی است؛ پایگاه مذکور که به نام شهید حسن عباس پور نام‌گذاری شده این شهید بزرگوار وزیر نیروی دولت شهید محمد علی رجایی بود که به همراه رئیس جمهور توسط منافقین در دهه شصت به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
 
انتهای خبر/
جمعه ۳ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۴۳
کد مطلب: 26991
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *