800
۰
فرمانده سپاه شهرستانی سراوان:

عزت و جایگاه ایران در جهان به‌واسطه خون شهداست

فرمانده سپاه شهرستانی سراوان گفت: به‌واسطه جان‌فشانی شهدا امروز در جهان دارای جایگاه و عزت هستیم.
عزت و جایگاه ایران در جهان به‌واسطه خون شهداست
به گزارش پایگاه خبری شستون؛ علی ثمره حسینی در مراسم برگزاری یادواره شهدای آبروی محله‌ای (شهید مولوی فیض محمد حسین بر) که به همت حوزه شهید هیبت اللهی برگزار شد، بیان کرد: نام و یاد شهید حسین بر در تمامی محافل و مجالسی که در استان برگزار می‌شود زنده است.

وی با بیان اینکه شهدا زنده هستند و روح شهدا در چنین محافل و مجالس حضور دارد، افزود: به‌واسطهٔ جان‌فشانی شهدا امروز در جهان دارای جایگاه و عزت هستیم.

فرمانده سپاه شهرستانی سراوان ادامه داد: افرادی برای اعتلای نظام و انقلاب جان‌فشانی کردند و امروز خانواده آنها در مسیر زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا صبوری و ایستادگی دارند و پای نظام و انقلاب ایستاده‌اند.

ثمره حسینی تصریح کرد: خانواده معظم شهدا چشم‌وچراغ ملت ایران هستند امید داریم در مسیری که شهدا برای ما مشخص کرده‌اند گام برداریم.

وی با بیان اینکه دیدار و سرکشی از خانواده شهدا باعث ایجاد روحیه مضاعف جهت خدمتگزاری به مردم می‌شود، اذعان کرد: بهترین راه مقابله با استکباری جهانی خدمتگزاری به ملت است پس باید درشان مردم به آنها خدمت کنیم تا در روز قیامت شرمنده شهدا نباشیم.


در پایان از خانواده معظم شهید مولوی فیض محمد حسین بر از شهدای شاخص روحانی و اهل‌سنت استان با اهدای لوح سپاس و هدایای ارزنده قدردانی شد.

انتهای خبر/
يکشنبه ۵ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۳۷
کد مطلب: 27000
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *