800
۰
زیرساخت‌هایی که توسعه‌نیافته است؛

کلافگی اهالی «ناهوک» از ضعف آنتن‌دهی و سرعت پایین اینترنت

ضعف در آنتن‌دهی تلفن همراه و سرعت پایین اینترنت در دهستان ناهوک موجب گلایه ساکنین این دهستان گردشگری شده است.
کلافگی اهالی «ناهوک» از ضعف آنتن‌دهی و سرعت پایین اینترنت
به گزارش پایگاه خبری شستون، یکی از مباحثی که این روزها در نقاط و بخش‌های مختلف شهر سراوان گلایه شهروندان را به دنبال داشته است ضعیف و سرعت پایین اینترنت و همچنین اختلال در آنتن‌دهی به‌ویژه در دهستان ناهوک بوده است.

در حالی در عصر ارتباطات و تکنولوژی قرار داریم و شاهد پیشرفت‌های روزافزون تکنولوژی و استفاده از بستر اینترنت برای انجام امورات روزمره هستیم که شهروندان سراوانی در جنوب شرق ترین نقطه کشور با مشکلاتی از جمعه سرعت لاک‌پشتی اینترنت و همچنین اختلال در آنتن‌دهی اپراتورهای تلفن همراه مواجه هستند.

باتوجه‌به سرعت پایین اینترنت در این منطقه بیشتر روستاییان از ضعف اینترنت گلایه دارند و دهستان گردشگری ناهوک که سالانه پذیرای گردشگران داخلی و خارجی بسیاری است و به‌نوعی می‌توان این منطقه را قطب گردشگری شهرستان عنوان کرد نیز با این مشکل دست‌وپنجه نرم می‌کند.

در این عصر ضعف در زیرساخت‌های مخابراتی و کندی سرعت اینترنت به رونق اقتصادی آن منطقه آسیب وارد می‌کند چرا که امروزه بیشتر امورات در بستر فضای مجازی و به‌صورت اینترنتی انجام می‌شود.

گلایه اهالی دهستان ناهوک از سرعت لاک‌پشتی اینترنت
علیرضا نصرتی یکی از اهالی ناهوک ضمن گلایه از سرعت پایین اینترنت در این منطقه، بیان کرد: سرعت پایین اینترنت در ناهوک قصه امروز و دیروز نیست و بارها این موضوع به مسئولان اعلام شده تا چاره اساسی برای رفع این چالش اندیشیده کنند.

وی افزود: اختلال در پوشش شبکه تلفن همراه و سرعت لاک‌پشتی اینترنت در روزهای اخیر در ناهوک باعث گلایه اهالی این منطقه شده است.

نصرتی گفت: امروز بسیاری از امورات از طریق اینترنت انجام می‌شود به طور مثال روز جمعه یکم دی‌ماه قطعی اینترنت در این منطقه باعث شد تا اهالی نتوانند نان موردنیاز خود را تهیه کنند به دلیل اینکه خرید نان از طریق دستگاه کارت‌خوان امکان‌پذیر است.

اختلال در سرعت اینترنت در پی قطعی فیبر نوری در ناهوک
ناصر ملاکی دهیار ناهوک در گفتگو با خبرنگار ما دراین‌خصوص بیان کرد: چند روزی بود که مردم دهستان ناهوک از قطعی اینترنت و اختلال در آنتن‌دهی اپراتورهای همراه گلایه داشتند.

وی افزود: طبق پیگیری‌های صورت‌گرفته و حضور تیم بررسی از شرکت مخابرات روز گذشته این مشکل مرتفع شد.

دهیار ناهوک خاطرنشان مرد: مشکل پیش‌آمده ناشی از قطع فیبر نوری در محدوده روستای کوشکوک بود که با تلاش و زحمات کارشناسان شرکت مخابرات این مشکل سرانجام روز گذشته رفع و ارتباط برقرار شد.

انتهای خبر/
سه شنبه ۵ دی ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۵۳
کد مطلب: 27070
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *