800
۰
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیب و سوران:

بصیرت یعنی فهم و عمل به‌موقع

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیب و سوران با اشاره به اهمیت بصیرت در جامعه، گفت: بصیرت یعنی اینکه فهم و عمل به‌موقع داشته باشیم.
بصیرت یعنی فهم و عمل به‌موقع
به گزارش پایگاه خبری شستون، غلامعلی سهرابی در نشست بصیرت‌افزایی که به مناسبت گرامیداشت هفته مقاومت برگزار شد، به تعریف و اهمیت بصیرت پرداخت و بیان کرد: بصیرت یعنی فهم به‌موقع و عمل به‌موقع. بصیرت یعنی پیروی و عمل به رهنمودهای نایب امام‌زمان در عصر حاضر یعنی امام خامنه ای (مدظله‌العالی). به فرموده حضرت علی علیه‌السلام: "کسی که به هنگام یاری ولیّ (رهبر) خود، بخوابد با لگد دشمن از خواب بیدار خواهد شد".

وی افزود: در تاریخ ایران و اسلام، هر جایی که بصیرت نبوده است، فاجعه اتفاق افتاده است. در این راستا به‌صورت مصداقی به نمونه‌های عدم بصیرت یعنی داعش در عصر حاضر اشاره کردند که به‌مثابه خوارج عصر ما و سگ‌های جهنم هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیب و سوران ادامه داد: وقایع فتنه سال ۱۳۸۸ به‌عنوان یکی از پیچیده‌ترین و مدرن‎ترین تهدیدات علیه کشور که همراه با راهبردهایی نظیر تردیدافکنی، اختلاف‌افکنی و عدم بصیرت برخی شخصیت‌های سیاسی بوده است. چنان چه فتنه هشت‌ماهه سال ۱۳۸۸ به‌اندازه هشت سال دفاع مقدس برای نظام هزینه داشت. با وجود این، عقبه مردمی نظام، رهنمودهای روشنگرانه و حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب در تبیین ابعاد فتنه، دعوت خواص جامعه به جداشدن از صف دشمن و ایستادگی در برابر ابطال انتخابات به کمک کشور آمد و از این گردنه به‌سلامت عبور کرد.

سهرابی تصریح کرد: مردم متدین، باشرف، بافرهنگ و مهربان ایران با مشاهده رفتار فتنه‌گران مبنی بر هتک حرمت به عاشورا، متوجه شدند که هدف فتنه‌گران اعتقادات آنها است؛ بنابراین، با حضور خودجوش و حماسی خود به میدان آمدند و بساط فتنه‌گران را جمع کردند.
در پایان این نشست بصیرتی که با حضور مشاور امور بانوان فرمانداری برگزار شد از معلمان برتر رشته آمادگی و دفاعی از طرف فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیب و سوارن تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

انتهای خبر/
شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۱۵
کد مطلب: 27126
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *