800
۱
فرمانده سپاه سیب و سوران در دیدار با جانبازان شهرستان:

خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران بزرگ‌ترین یادگاران دفاع مقدس هستند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سیب و سوران گفت: خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران بزرگ‌ترین یادگاران دفاع مقدس هستند و تجلیل، تکریم و دیدار با آنان، رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های رزمندگان دفاع مقدس را برای مسئولان یادآوری می‌کند.
خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران بزرگ‌ترین یادگاران دفاع مقدس هستند
به گزارش پایگاه خبری  شستون، غلامعلی سهرابی در دیدار با خانواده جانبازان هشت سال دفاع مقدس که به مناسبت هفته مقاومت انجام شد، تأکید کرد: دیدار با خانواده شهدا و جانبازان که در راه حق و کشور جان‌فشانی کردند، افتخاری بزرگ است.

وی افزود: دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان برای مسئولان افتخار بزرگی است و هر چه برای این جامعه کار شود در مقابل ایثارگری آنان کم است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیب و سوران ادامه داد: خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران بزرگ‌ترین یادگاران دفاع مقدس هستند و تجلیل، تکریم و دیدار با آنان، رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های رزمندگان دفاع مقدس را برای مسئولان یادآوری می‌کند.

سهرابی با بیان اینکه جانبازان از اجر و ثواب اخروی برخوردارند و به اهدافی که داشتند رسیدند و این دیدارها تنها برای یادآوری روزها و خاطرات دفاع مقدس برای ماست، تصریح کرد: جامعه ایران اسلامی همیشه به این دلاورمردان مدیون است و روحیه بالای خانواده معظم شهدا و جانباز بزرگ‌ترین درس برای ماست و وظیفه همگی را برای حفظ و ادامه راه آنان سنگین می‌کند.

وی تأکید کرد: به‌عنوان خدمتگزاران نظام اسلامی مدیون خون پاک شهدا هستیم و باید همواره قدردان تلاش‌ها و مجاهدت‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان باشیم.

در پایان این دیدار که با حضور فرمانده انتظامی شهرستان و جمعی از مسئولین برگزار شد با اهدای لوح سپاس از جانبازان گران‌قدر عبدالحمید جهان‌دیده و عبدالرئوف حسینی تجلیل به عمل آمد.

انتهای خبر/
شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۳۸
کد مطلب: 27129
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *