800
۰
دستیار فرماندار سراوان در امر مردمی‌سازی دولت:

دهیاران حلقه میانی بین مردم و دولت هستند

دستیار فرماندار سراوان در امر مردمی‌سازی دولت گفت: دهیاران باتوجه‌به اینکه حلقه میانی مردم و دولت هستند نقش اساسی در احصای مسائل و مشکلات مردم دارند.
دهیاران حلقه میانی بین مردم و دولت هستند
به گزارش پایگاه خبری شستون، میر میرمرادزهی در نشست هم‌اندیشی دهیاران بخش مرزی بم پشت بیان کرد: بخش مهمی از بیانات رهبر معظم انقلاب مربوط به بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی در اداره کشور است.
 
 وی اضافه کرد: دهیاران باتوجه‌به اینکه حلقه میانی مردم و دولت هستند نقش اساسی در احصای مسائل و مشکلات مردم دارند.
 
 دستیار فرماندار سراوان در امر مردمی‌سازی دولت تصریح کرد: یک دهیار قوی مسائل و مشکلات روستا را احصا و باتوجه‌به ظرفیت‌های مردمی که در روستا وجود دارد اولویت‌بندی انجام می‌دهد و به دنبال حل آن می‌رود.
 
میرمرادزهی افزود: دهیاران باید بتوانند از تمام ظرفیت مردمی جهت حل مشکلات مردم استفاده کنند و امیدآفرین باشند.
 
 وی در ادامه به اهمیت مشارکت مردم در انتخابات اشاره کرد و گفت: با استفاده از ظرفیت‌های مردمی در روستاها نظام مدیریت مردم‌محور توسعه می‌یابد.
 
دستیار فرماندار سراوان در امر مردمی‌سازی دولت تأکید کرد: دولت به‌تنهایی نمی‌توانند در رفع همه مسائل و مشکلات و پیشبرد امور موفق باشد؛ لذا با استفاده از ظرفیت‌های مردمی، به رفع مسائل جامعه شتاب می‌دهد.
 
میرمرادزهی خاطرنشان کرد: اجرای طرح ملی شهریاران به‌منظور استفاده از ایده و نظرات مردمی برای رفع مسائل و مشکلات جامعه و در راستای شعار «مردمی‌سازی» دولت سیزدهم است.

وی بیان کرد: دولت در طرح ملی شهریاران به دنبال استفاده بیشتر از ایده‌های مردمی برای رفع مسائل و مشکلات در بخش‌های گوناگون با مشارکت مردم است.
 
دستیار فرماندار سراوان در امر مردمی‌سازی دولت در پایان ضمن بیان اهمیت جهاد تبیین، تأکید کرد: شما به‌عنوان نمایندگان مردم از مدیران ادارات جهت تبیین عملکرد خود و دادن راهکار به آنان در میان مردم دعوت کنید.
چهارشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب: 27148
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *