800
۰
فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید سجاد سراوان:

آمادگی بالای نیروهای نظامی ایران لرزه به اندام استکبار انداخته است

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید سجاد سراوان گفت: امروز ضریب آمادگی نیروهای نظامی جمهوری اسلامی ایرانی به جایی رسیده است که ابرقدرت‌های جهان و آمریکای جنایت‌کار لرزه به اندامشان افتاده است.
آمادگی بالای نیروهای نظامی ایران لرزه به اندام استکبار انداخته است
به گزارش پایگاه خبری شستون، سردار حسین ظریفی در مراسم قدردانی از خادمین امام حسین (ع) که با حضور مسئول عتبات‌عالیات استان، فرماندار، فرمانده سپاه شهرستانی و جمعی از خادمین موکب امامین عسکرین (ع) در سالن شهید حاج‌قاسم سلیمانی دانشگاه آزاد اسلامی سراوان برگزار شد، بیان کرد: در زمان هشت سال دفاع مقدس هر کجا با مشکل مواجه می‌شدیم به ائمه اطهار (ع) متوسل می‌شدیم.

وی افزود: رمز عملیات ها با نام مبارک ائمه اطهار (ع) پیش می‌رفت و خداوند متعال نیز کمک می‌کرد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید سجاد (ع) سراوان ادامه داد: از آیات نورانی قرآن کریم که برای گذشتگان بیان شده باید عبرت بگیریم، آیاتی که برای زمان حال بیان شده خودمان را وفق دهیم و آنچه در قرآن به آن بشارت داده شده را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

ظریفی با بیان اینکه حادثه کربلا یک رجزخوان و علم‌دار (حضرت ابوالفضل‌العباس (ع)) داشت که همه‌فن‌حریف میدان بود، خاطرنشان کرد: حاج‌قاسم سلیمانی نیز علم‌دار انقلاب اسلامی بود؛ مقام معظم رهبری به این دلیل حاج‌قاسم را به‌عنوان مکتب معرفی کردند که من و شما نسبت به واقعه کربلا و عاشورا شناخت پیدا کنیم و بدانیم در آنجا چه اتفاقاتی رخ‌داده است.

وی با اشاره به حوادث باریکه غزه، گفت: رژیم غاصب اسرائیل خود را ارتش قدرتمند می‌دانست؛ اما چند گردان مقاومت چه بر سر آنها آورده است؟ همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند که اسرائیل ازبین‌رفتنی است پس مطمئن باشید که از بین خواهد رفت.

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید سجاد سراوان تصریح کرد: امروز ضریب آمادگی نیروهای نظامی جمهوری اسلامی ایرانی به جایی رسیده است که ابرقدرت‌های جهان و آمریکای جنایت‌کار لرزه به اندامشان افتاده است.

ظریفی اذعان کرد: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ایران از ما انتظار دارند از امامین خود شناخت پیدا کنیم اگر از انقلاب اسلامی و آرمان‌های انقلاب اسلامی شناخت پیدا کنیم می‌توانیم از دستاوردهای انقلاب اسلامی پاسداری کنیم؛ امروز حرم ایران اسلامی است و اگر ما این حرم را حفظ کنیم از سایر حرم‌ها نیز حفاظت کرده‌ایم.

وی خطاب به خادمین موکب امامین عسکرین (ع) شهرستان سراوان گفت: قدر خود را بدانید، شما اقدامات بسیار قابل تقدیری را در سامرا و شهر بلد انجام داده‌اید، به‌واسطه خدمتگزاری به زائرین حضرت اباعبدالله الحسین (ع) اسم سراوان در آنجا دیده شده و مردم سراسر کشور امروز از سراوان به‌واسطه این موکب شناخت پیدا کرده‌اند.


لازم به ذکر است در پایان از خادمین امام حسین (ع) با اهدای هدایای ارزنده قدردانی شد.

انتهای خبر/
چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۳۶
کد مطلب: 27172
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *