800
۰
امام‌جمعه سراوان:

ایران در حوزه امنیت تعارف ندارد

امام‌جمعه سراوان گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در بحث امنیت با هیچ کس تعارف ندارد و برخورد قاطع انجام خواهد داد.
ایران در حوزه امنیت تعارف ندارد
به گزارش پایگاه خبری شستون، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی بامری با اشاره به دیدار امامان جمعه سراسر کشور با رهبر معظم انقلاب اسلامی، بیان کرد: در این دیدار رهبر معظم انقلاب در زمینه توجه به مردم در فریضه نماز جمعه، اهمیت نماز جمعه و جایگاه امام جمعه، وفاداری مردم ایران در همه صحنه وحضور مردم در انتخابات فرمایشاتی بیان فرمودند.
 
وی افزود: اعتکاف در ماه مبارک رجب، فرصت ویژه برای تزکیه و عبادت خدا است که می‌توان از آلودگی‌ها پاک شد؛ در مسجد جامع علی ابن ابی طالب (ع) شهرستان نیز برای اعتکاف فضا مهیا شده است لذا دعوت می‌شود از مومنین که برای این فریضه حضور گسترده داشته باشند.
 
امام‌جمعه سراوان ادامه داد: در روزهای اخیر خبر شهادت یکی از پاسداران بسیار برجسته و پر تلاش که در شهرستان در مسائل مختلف فعال بود، را شنیدیم که باعث ناراحتی همه شد اما افرادی که به صورت کور و بزدلانه عزیزی را به شهادت می‌رسانند بدانند که پاسخ محکمی خواهند گرفت.
 
 حجت‌الاسلام‌والمسلمین بامری تصریح کرد: از سوی کشور همسایه به برخی از نقاط شهر راکت افکنی صورت گرفت اولا شایسته یک کشور همسایه و مسلمان نیست که تحت تأثیر کشورهای استکباری قرار گیرد و به جهت فشار آنها اعمال این‌چنینی‌ انجام دهد؛ مردم و کشور پاکستان دوست و برادر ما هستند، انقلاب اسلامی قدرتمند است نگاه نظام قدرتمند جمهوری اسلامی ایران اسلامی بوده که کشورهای همسایه به‌عنوان کشورهای مسلمان از امنیت و صمیمیت بهره‌مند شوند.
 
وی اذعان کرد: ۴۴ با قدرتمندترین قلدران عالم دست و پنجه نرم کرده و به آنها سیلی زده امروز هم این قدرت و عظمت را دارد اما شایسته نیست در مرز کشورهای همسایه شرورهای تروریست‌ و جنایتکار لانه کنند و در شهر‌ها زن و بچه و کودک را به خاک و خون بکشند؛ اقدام ایران پیشگیرانه بود اما با این مسائل آمریکا و نه اسراییل نمی‌توانند کشورهای برادر و مسلمان و همجوار ایران را بر علیه ایران علم کنند.
 
امام‌جمعه سراوان گفت: قطعاً نظام جمهوری اسلامی با تدبیر مسائل را پیگیری می‌کند و بدانیم ما نظام اسلامی از این به بعد هر کسی در هر کجا بخواهد در کشور ما شرارت کند در هر کجا لانه داشته باشد لانه آن‌را ویران می‌کند.
 
حجت‌الاسلام‌والمسلمین بامری بیان‌کرد: همه افرادی که به دنبال ناامنی هستند بدانند محکم‌تر و قوی‌تر با آنها برخورد می‌شود و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در بحث امنیت با هیچ کس تعارف ندارد و برخورد قاطع انجام خواهد داد.
 
انتهای خبر/
جمعه ۲۹ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۰۵
کد مطلب: 27179
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *