رئیس مرکز بهداشت سراوان:

کارگاه آموزشی طب ایرانی در سراوان برگزار شد

30 دی 1402 ساعت 9:00

رئیس مرکز بهداشت سراوان گفت: کارگاه آموزشی طب ایرانی با هدف ترویج شیوه زندگی سالم بر اساس آموزه‌های طب ایرانی در سراوان برگزار شد.


علی اصغر عربشاهی در گفتگو با شستون بیان کرد: طب سنتی ایرانی سلامت محور بوده و اغلب آموزه‌های آن مبتنی بر اصلاح سبک زندگی است و با التفات به ریشه‌دار بودن این آموزه‌ها در فرهنگ و باورهای مردم قابلیت پذیرش بیشتری داشته و علاوه بر این دسترسی به خدمات آن نیز برای مردم آسان، در دسترس و ارزان است.

 
وی افزود: ورود خدمات تایید شده طب ایرانی و آموزه‌های آن در نظام سلامت با هزینه کمتر و قدرت بیشتر کمک زیادی به ارتقای سلامت جامعه می کند.
 
رئیس مرکز بهداشت سراوان ادامه داد: برنامه ادغام و ترویج شیوه زندگی سالم بر اساس آموزه‌های طب ایرانی در این راستا انجام می‌شود و در جهت افزایش سطح سواد سلامت گام برداشته و این واسطه مانعی برای افراطی‌گری‌ها غیر منطقی خواهد بود.
 
عربشاهی خاطرنشان کرد: در همین راستا کارگاه آموزشی طب ایرانی جهت کارشناسان و کاردانان بهداشت خانواده مراکز و ماماهای پایگاه توسط کارشناس مربی آموزش سلامت بهورزی و کارشناس میانسالان ستاد در محل شبکه بهداشت و درمان برگزار شد.

انتهای خبر/


کد مطلب: 27180

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/report/27180/کارگاه-آموزشی-طب-ایرانی-سراوان-برگزار

شستون
  https://shastoon.ir